مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود طرح کسب و کار خدمات مشاوره مهندسی

دانلود طرح کسب و کار خدمات مشاوره مهندسی

دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل doc
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات 15
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقـدمه :

توسعه صنعتی در راستای نیل به اهداف خود اتكایی از اركان مهم برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی كشور محسوب می‌شود كه دستیابی به آن جز از طریق به روز آوری و نوسازی ساختارهای صنعتی بر پایه دستاوردهای علمی میسر نمی‌باشد. اهمیت این مطلب با توجه به ساخت سنتی صنایع و اتكای بیش از حد صاحبان صنعت و صنعتگران به تجربه بیش از پیش عیان می‌گردد.

در اقتصاد امروز هر بنگاه اقتصادی – وبخصوص سازمانهای تولیدی و صنعتی – برای تداوم حیات ناگزیر از ورود به بازار های بین‌المللی هستند. از دیگر سو اخذ استانداردهای كیفی و تضمین كیفی شرط ورود محصولات به بازار جهانی است و اخذ این استانداردها تنها از طریق پیاده سازی اصول علمی نوین در سطح كارخانجات مقدور است.

یك بنگاه اقتصادی حتی پس از وارد شدن به بازارهای فرامرزی باید قادر به تحمل رقابت با رقبایی در كلاس جهانی باشد و این امر نیز تنها با افزایش مداوم بهره‌وری ، بهبود مستمر و كاهش قیمت‌ها ممكن می‌گردد. دستیابی به این اهداف نیز مستلزم پیاده سازی سیستم های اطلاعات مدیریت، نگهداری و تعمیرات، اتوماسیون، كار سنجی و … می‌باشد.

هدف از این طرح ، ارائة خدمات مشاوره ای در بخش صنعت و معدن می‌باشد. این خدمات مشتمل بر مطالعه و پیاده سازی سیستم های یكپارچه مدیریت ، كیفیت و تولید ، اتوماسیون اداری و صنعتی ، استقرار نظام‌های اطلاعات مدیریتی (MIS) ، سیستم‌های تضمین كیفیت ( ISO QS HACCP OHSAS … ) ، انجام مطالعات زمینه یابی و امكان سنجی و تهیه طرح های توجیه فنی ، اقتصادی و مالی فعالیت های تولیدی و خدماتی ، بررسی روشهای بهبود سیستم‌های تولید و ارتقای بهره وری در آنها و … می‌باشد.

انجام این فعالیتها ضمن اینكه می‌تواند نیاز بخشی از صنایع كشور را برآورده سازد، قادر است سوددهی قابل ملاحظه‌ای برای مجریان به همراه داشته و همچنین زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را در رشته های مهندسـی صنایع، مهندسی كامپیوتر، مهندسی مكانیك و مدیریت صنعتی فراهم سازد. ضمن اینكه با توجه به ماهیت فعالیتهای قابل اجرا در این طرح بانوان تحصیلكرده نیز می‌توانند راسا اقدام به راه اندازی این طرح و ارائه این خدمات نمایند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: