مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود مدیریت سازمان

دسته بندی :مدیریت مدیریت 27

دانلود مدیریت سازمان تحقیق مدیریت سازمان مقاله مدیریت سازمان مدیریت سازمان

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل zip
حجم فایل 44 کیلو بایت
تعداد صفحات 86
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 86 صفحه

2-11 شناسایی خطر چطور یك سازمان می تواند دقت و پاسخگویی در اسرع وقت به نیازهای و تقاضاهای بازار را افزایش دهد و در همان زمان مظهر خطر و ریسك اقتصادی مربوط به درگیریها و گرفتارهای قابل توجه لازم جهت تولیدات جدید و دوباره طراحی شده را كاهش دهد.
خطرات از موارد زری ناشی می شود: تولیداتی كه هستند الف) خیلی پیچیده، ب) درگیر با تكنولوژی بالا، مواد زیاد و فرآیندهای مربوط به ابداعات و پیشرفتهای در حال توسعه، ج) تولید كننده زیاد (یك موضوع مدیریتی حلقه تولید و د) دیگر مصرف كنندگان زیاد و روشهای كاربرئ متنوع مسئله مدیریتی رابطه مشتری).
تولیداتی كه قبلاً صرفاً «سخت افزلر» بوده اند و هم اكنون یك ابزار الكترونیكی را در بر می گیرد یا همراه دستگاه های مربوطه و اطلاعات ورودی به كامپیوتر توسط انسان برخی دستگاههای كنترلی محدود «یا مانبتورهای كوچك» امكانات برگشتی یا feedback را دارا می باشد.
تطبیق الكترونیكها با تولیدات قدیمی باعث یك سری ویژگیهای واقعی ارزشمند ممكن را بوجود می آورد.
این نوع تقاضاها، اخیراً در تجارت عمومی و تولیدات كامپیوتری دیده شده اند، اما آنها رشد روزافزون دارند.
عرضه و ارائه و حمایت تولیدات كه خیلی پیچیده است.
حقیقتی كه (به طور خیلی مهمی) سازندة تولیدات كه پیش می روند و به صورت تولیدات خیلی پیچیده درآیند.
درست بر اساس تعداد افراد sheer، احتمال از دست دادن مجموعه های داده های كامپیوتر وجود دارد كه بزرگترین اقتصاد را برای برگرداندن سازمان ارائه خواهد داد.
استفاده از اصول OFD این خطر را كاهش می دهد، خطری را كه نادیده گرفته خواهد شد.
آن همچنین در همة مناطق درك یك سازمان كمك می كند.
آنچه از دانش مورد نیاز جمع آوری شود و برای یك همكاری و مشاركت كلی اینجا هم در طراحی و ساخت) در تلاش مهندسی و طراحی روی یك تولید جدید، سهیم شود.
3-11 فرآیند هفت مرحله ای اصول و روش QFD یك روش ساختاری جذب نیازهای گفته شده و ناگفته تعدادی مشتری مختلف تولید می باشد.
به طور خاصی آن با یك فرآیند هفت مرحله ای دنبال می كند.
تعریف مشتریان تولید، به طور دقیق و روشن انتظاراتشان و در جائیكه آنها در سیكل دائمی تولید می باشند.
تجزیه و تحلیل الف) پیشنهادات معنی صنعت ب) گرایشات صنعتی از سه بعد كیفیتی: عادی، پیش بینی شده هیجان به خاطر بدست‌اوردن انتظارات مشتری.
سه سطح كیفیت از مدل كانو Kano می باشند و اینكه آنها چگونه مؤسسات وسایل كه برای كسب اطلاعات مشتری انتخاب می كنند این مدل مؤثر است یا نه.
در محل مدل Kano بعداً بیشتر صحبت خواهیم كرد.
این ورودیها را سازماندهی كنیم و آنها را در اولویت قرار دهیم.
تأثیر بازار الف و ب) در بند 2 كه در بالا بیان شد.
از طریق تحقیق بازار و نفوذ (صدای مشتری و قسمت C در بند 2 بوسیله Verbatism) متمركز می شوند.
ترجمه و بركرداندن این صداها به درون اهداف فنی.
این مورد در صورتی است كه پلهای QFD یك شكاف مهمی بین استفاده كنندة تولید و طراحان و سازندگان می باشد.
این تمرین و كار بی نهایت مفید یم باشد چون آن تكنولوژیهایی را ارائه می دهد (طرح و مهندسان و متخصصان پردازشی) كه تلاشهای تولید و طرح بیشترین مقدار را برای مشتری به همراه دارد و آنها از

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: