مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود مقاله ترجمه شده بررسی سیستم های چندگانه موازی و توزیع شده جهت شبیه سازی محاسبات

دسته بندی :کامپیوتر محمد 23

یک نظرسنجی در مورد سیستم های چندگانه موازی و توزیع شده برای شبیه سازی محاسبات با کارایی بالا

دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل pdf
حجم فایل 265 کیلو بایت
تعداد صفحات 22
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فایل دانلودی فقط شامل فایل ترجمه شده با پسوند pdf بوده و فایل انگلیسی در آن موجود نمی باشد.

بخشی از ترجمه فارسی مقاله:

6.3.1 D – MASON
از نظر پراکندگی ، D-MASON یک پلت فرم کلی بعنوان نماینده ایست که می تواند در موقعیت یک فضای دکارتی در نمایندگی محیط وجود داشته یانداشته باشد . محیط زیست باید به دو قسمت سلول ها و پارتیشن ها که به فرایند توزیع شبیه سازی شده اختصاص داده شده تقسیم شود . D-MASON سه روش را برای توزیع شبیه سازی بر روی چندین هسته پیشنهاد می دهد. دو روش آن مبتنی بر پراکندگی میدان یا پراکندگی شبکه است و سومین و آخرین روش آن مبتنی بر جداسازی شبکه است . مناطق همپوشانی ( مناطق مورد توجه یا منطقه ی AOI ) برای گارانتی متداوم در درک عامل از طریق گره های مرزی تعریف شده است .جداسازی میدان یا شبکه شکل 2 دو مکانیزم پراکندگی در دسترس را در D-MASON برای جداسازی شبکه ایی نشان می دهد .” پراکندگی Y” شامل تقسیم محیطی در سلول های افقی در محور Y است که در شکل 2 a نشان داده شده است . “پراکندگی XY” شامل تقسیم محیطی در سلول های مربع در محورهای X Y مشخص شده است که در شکل 2b نشان داده شده است . شبکه ی محیطی توسط سلول های آن تقسیم می شود . و آنها را بر روی گره های پلت فرم اجرایی قرار می دهد . D-MASON در مناطق هم پوشانی که “مناطق مورد علاقه ” (AOI)نامگذاری شده است استفاده می شوند (شکل 3) .این مکانیزم شامل کپی کردن بخشی از سلول های مجاور یا جداسازی مجاور است . مناطق همپوشانی فرصت هایی برای عامل فراهم میکندتا زمینه ی ادراک جهانی راحتی زمانیکه محیط از چند گره قطع شده است را برای حفظ تبادل اطلاعات هر سلول با سلول مجاور در هر زمان را فراهم می کند . در مرحله ی پراکندگی فقط محیط برای بررسی شبیه سازی شده مورد بررسی قرار میگیرد . عامل ها در این مرحله به حساب نمی آیند . اگرچه تراکم آنها در مرحله ی تعادل بار به حساب می آید .
جداسازی شبکه : میدان شبکه ها راهی است برای نشان دادن ساختار گراف در شبیه سازی است . در گراف پراکندگی در چندین فرایند از چهار چوب هایی مانند ParMetis [51] یا Metis استفاده می شود . ParMetis [51] یک MPI مبتنی بر چهارچوب های موازی است که الگوریتم ها را برای بخش گراف غیر ساختاری ، Meshes و غیره اجرا می کند ParMetis قابلیت گسترش عملکرد در Metis برای نمودارهای پراکنده و نمودارهایی با مقیاس بزرگ را دارد . در اینجا ما نتوانستیم به اطلاعات بیشتری در مورد مکانیزم جداسازی شبکه هایی که در پلت فرم های به روز شده ی اخیر اضافه شده است دست یابیم . لازم به ذکر است که در پلت فرم D-MASON می توانیم از انواع مختلف لایه ها در شبیه سازی استفاده کنیم . به عبارت دیگر ، پراکندگی فضایی می تواند در حالی که برای جداسازی شبکه ایی برای تعامل بین عوامل نشان داده شده است استفاده شود . در این حالت ، پراکندگی تنها براساس جداسازی میدان انجام می شود . برای توزیع شبیه سازی عوامل ، RepastHPC از یک مکانیزم بنام “Projection” استفاده می کنیم که از یک پلت فرم Repast S اقتباس شده است . این امر نشان دهنده ی آن است که عاملان در محیط تکامل پیدا می کنند . Projection ها بر دو نوع هستند : خواه می توانند میدنی یا شبکه ایی باشند . Projection ها برای اعمال ساختارها در عواملی که باعث تکامل آنها شده اند استفاده می شوند . مناطق همپوشانی (یا مناطق بهبود یافته ) برای مدیریت تداوم عوامل در مرز گره ها تعریف شده اند
6.3.2 RepastHPC: پراکندگی در. RepastHPC شباهت بسیاری به خصوصیات DMASON دارد . Projection شبکه ایی تقریبا معادل جداسازی میدانی و Projection های شبکه ایست که معادل شبکه های جداسازی شده است . Projection های میدانی عوامل را در یک فضای دکارتی نشان می دهند . برای پراکندگی یک مدل بیش از چند پردازنده ، محیط به سلول های یکسان تقسیم می شوند . هر پردازنده مسئول قسمت زیرین شبکه است که به مناطق هم پوشانی متصل می شوند
شبکه ی پروجکشن ( Projectio): شبکه ی پروجکشن عوامل را در فضای دکارتی نمایش می دهد . در پراکندگی یک مدل بیش از چند پردازنده ،در محیط به سلول های مساوی تقسیم می شوند . این سلول ها به طور مرتب در پردازنده ها توزیع می شوند . هر پردازنده مسئول قسمت زیرین شبکه است . قسمت های زیرین در شبکه با مناطق همپوشانی متصل می شوند . شکل 4 طرح پراکندگی در یک شبکه ی پروجکشن رادر 4 فرایند نشان می دهد . محدوده ی شبکه از مختصات (0،0) به مختصات (7و5) است . فرایند p1 مسولیت بخش –زیرین (0و0)در (2و3) است . p2 مسئول پاسخگویی به قسمت (3و5 )در (3و0 ) است . در مثال ما اندازه ی مناطق همپوشانی در 1 مشخص شده است . در این حالت p1 شامل یک منطقه ی بافر است که شامل کل ستون 3 در فرایند p2 در خط 4 در پردازنده ی p3 است .

پروجکشن شبکه : پروجکشن شبکه [28] روش
ی برای نمایش گراف ساختاری است . (شکل 5 ) نموداری از پروجکشن شبکه را با دو عامل پراکندگی در دو پردازنده نشان می دهد . به منظور تقسیم گراف در چند پردازنده در حالیکه ارتباط بین راس ها در پردازنده های مختلف حفظ میشود . یک کپی از لبه هاو راس های مجاور ساخته شده اند . متاسفانه هیچ اطلاتی در مورد RepastHPC که چطور گراف ها در چند پردازنده که به ندرت استفاده می شود موجود نیست. در مورد D-MASON که برای چند پروجکشن در مدل های یکسان استفاده می شود . به عنوان مثال ، یک پروجکشن شبکه ایی برای یک گرافیک محیطی و یک پروجکشن شبکه ایی برای تعامل بین عوامل است .

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: