مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود نوع‌شناسی سیستم‌های اطلاعات 26 ص

دانلود نوع‌شناسی سیستم‌های اطلاعات 26 ص تحقیق نوع‌شناسی سیستم‌های اطلاعات 26 ص مقاله نوع‌شناسی سیستم‌های اطلاعات 26 ص نوع‌شناسی سیستم‌های اطلاعات 26 ص

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات 24
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 24 صفحه

نوع‌شناسی سیستم‌های اطلاعات چكیده در این مقاله چارچوبی برای دسته‌بندی سیستم‌های اطلاعات ارائه می‌شود.
تعریف سیستم اطلاعات، نوع‌شناسی بنا شده از سیستم‌های اطلاعات، دسته‌بندی سیستم‌های اطلاعات بر اساس پشتیبانی ارائه شده، دسته‌بندی سیستم‌های اطلاعات بر اساس محتوای اطلاعات، دسته‌بندی سیستم‌های اطلاعات بر اساس حوزه، تقسیم‌بندی سیستم‌های اطلاعات بر اساس روش پیاده‌سازی، نوع‌شناسی سیستم‌های اطلاعات سازمانی، دسته‌بندی سیستم‌های اطلاعات سازمانی بر اساس سطح سازمانی، دسته‌بندی سیستم‌های اطلاعات سازمانی بر اساس حوزه وظیفه‌ای، دسته‌بندی سیستم‌های اطلاعات بر اساس فعالیت پشتیبانی شده رئوس مطالب این مقاله را تشكیل می‌دهند.
كلیدواژه : طبقه‌بندی سیستم‌های اطلاعات؛ دسته‌بندی سیستم‌های اطلاعات؛ انواع سیستم‌ اطلاعات 1-مقدمه اگر موضوع مطالعه شما سیستم‌های اطلاعات است، سیستم‌های اطلاعات را تحلیل و طراحی می‌كنید یا قصد دارید سیستم اطلاعات مناسبی برای سازمان خود خریداری كنید یا سفارش تهیه آن را بدهید، داشتن یك دید سیستماتیك از انواع مختلف سیستم‌های اطلاعات، برای درك بهتر حوزه نیازمند سیستم اطلاعات و انتخاب سیستم اطلاعات مناسب خیلی مفید خواهد بود.
متأسفانه، هیچ نوع‌شناسی جامع و در عین حال ساده و قابل فهم از سیستم‌های اطلاعات وجود ندارد.
هدف این مقاله ارائه یك نوع‌شناسی از سیستم‌های اطلاعات است.
2-تعریف سیستم اطلاعات تعاریف متعددی از سیستم اطلاعات در رشته‌هایی مانند مدیریت، علوم كامپیوتر، مهندسی نرم‌افزار، و علوم كتابداری و اطلاع رسانی ارائه شده است.
تعریف آمده در واژه‌نامه انجمن كتابداری آمریكا (یانگ1 1983) تعریفی جامع از سیستم های اطلاعات است كه در این مقاله استفاده می شود: «یك سیستم كامل طراحی شده برای تولید، جمع‌آوری، سازماندهی (پردازش)، ذخیره، بازیابی و اشاعه اطلاعات در یك مؤسسه، سازمان یا هر حوزه تعریف شده دیگر از جامعه».
بر اساس این تعریف، سیستم‌های اطلاعات محدود به سازمان‌ها نمی‌شوند و می‌توانند در محدوده‌ای وسیع‌تر از سازمان، به عنوان مثال یك شهر نیز موضوعیت یابند.
3-نوع‌شناسی بنا شده از سیستم‌های اطلاعات در این نوع‌شناسی، سیستم‌های اطلاعات بر اساس وجوه زیر دسته‌بندی می‌شوند: پشتیبانی ارائه شده توسط سیستم‌های اطلاعات؛ محتوای اطلاعات پردازش شده در سیستم‌های اطلاعات؛ حوزه سیستم‌های اطلاعات؛ و روش پیاده‌سازی سیستم‌های اطلاعات.
3-1-دسته‌بندی سیستم‌های اطلاعات بر اساس پشتیبانی ارائه شده عموماً سیستم‌های اطلاعات به عنوان ابزاری برای پشتیبانی‌های زیر توسعه می‌یابند: پشتیبانی اطلاعاتی؛ ارائه پشتیبانی برای دریافت، ذخیره، فیلتر و ردیابی كردن اطلاعات.
پشتیبانی تصمیم‌گیری؛ استفاده از اطلاعات برای پشتیبانی هوشمند برای رسیدن به تصمیماتی در خصوص مسائل نیمه‌ساخت‌یافته یا ساخت‌نیافته.
پشتیبانی ارتباطی؛ ارائه پشتیبانی برای به اشتراك گذاشتنن یا تبادل اطلاعات بین كاربران (منتزاس2 1995).
سیستم‌های اطلاعات معمولاً یكی از پشتیبانی‌های فوق را ارائه می‌كنند اما ممكن است كه یك سیستم اطلاعات خاص بیش از یكی از پشتیبانی‌های فوق را ارائه نماید.
3-2-دسته‌بندی سیستم‌های اطلاعات بر اساس محتوای اطلاعات

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: