مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود پاورپوینت همکاری در زنجیره تامین الکترونیکی

دانلود پاورپوینت همکاری در زنجیره تامین الکترونیکی

دانلود پاورپوینت همکاری در زنجیره تامین الکترونیکی

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۰
حجم ۵۲۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت همکاری در زنجیره تامین الکترونیکی جهت رشته مدیریت در قالب ۲۰ اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 
فناوری های نوین ارتباطات و اطلاعات، تغییرات چشمگیری را در نحوه همکاری«collaboration» میان شرکتها در طراحی، تولید و عرضه محصولات به بازار ایجاد نموده است. دیگر شرکتها با همراهی استراتژیهای سنتی همکاری، کمتر نتیجه مطلوب بدست می آورند و چرخه کوتاه عمر محصولات، عدم وفاداری مشتریان، هزینه های کمتر جایگزینی محصول و سایر تهدیدها ایجاب می نماید تا مدلهای همکاری جدیدی در قالب زنجیره های تامین با قابلیت شکل گیری سریع ایجاد شود.
زنجیره تامین الکترونیکی یکی از راهکارهای موثر در این مورد بشمار میرود. بطورکلی یک زنجیره تامین الکترونیکی ترکیبی از اعضا موقت و بهم وابسته و پراکنده (از نظر جغرافیائی) بوده و بگونه ای طراحی میشود که با استفاده از فناوری اطلاعات به نیازهای بازار جوابگو باشد و مزیت رقابتی مناسبی را برای اعضا خود ایجاد نماید. ایجاد زنجیره های تامین الکترونیکی نیاز فزاینده ای به همکاریهای فزاینده و انعطاف پذیر داشته، موجب تلفیق سازمانها وهسته های پراکنده گردیده و اتحاد موقت، موثر و کارا را به مدد شبکه های ارتباطی ایجاد می نماید. فقدان مدیریت موثر در کنترل و هدایت همکاری میان شرکای زنجیره های تامین الکترونیکی میتواند موجب شکست در کسب و کار شود. از اینرو تدوین و بکار گیری استراتژی های مناسب همکاری متناسب با ماهیت زنجیره تامین ضروری است. در این مقاله چند مدل از استراتژی های همکاری شرکتها در زنجیره تامین الکترونیکی معرفی و مورد بررسی قرار گرفته و در ادامه یک روش پیاده سازی پیشنهاد میگردد.

 

فهرست مطالب:
مقدمه
ادبیات
مسئله
قابلیت فنی
قابلیت ساختاری
قابلیت اطلاعاتی
آزمایش
مدل
نتیجه گیری
کارهای آینده

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: