مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود گزارش كارآموزی برنامه ریزی 47 ص

دانلود گزارش كارآموزی برنامه ریزی 47 ص تحقیق گزارش كارآموزی برنامه ریزی 47 ص مقاله گزارش كارآموزی برنامه ریزی 47 ص گزارش كارآموزی برنامه ریزی 47 ص

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 52 کیلو بایت
تعداد صفحات 47
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 47 صفحه

بسمه تعالی گزارش كارآموزی با عنوان : برنامه ریزی معاونت : ریخته گری اداره كل : برنامه ریزی نام استاد كارآموزی : آقای دكتر حیدری نام سرپرست : آقای مهندس خزائی نام دانشجو : محمد صادق فیضی دیزآبادی دانشگاه آزاد اسلامی تاریخ : از اردیبهشت 83 تا خرداد 83 پیشگفتار دنیا پس از رنسانس و به خصوص در قرن پایانی هزاره دوم آنچنان شاهد دگرگونی های شگرفی در زمینه های علوم و فنون بوده كه بسان رؤیایی باورنكردنی می آید .
رشد چشمگیر صنعت در روزگار ما به گونه ای بوده كه حتی خالق داستانهای علمی و تخیلی ژول ورن نیز چنین چیزی به مخیله اش خطور نكرده و نتوانسته بود پیش بینی تحولات عصر تكنولوژی را تصور كند .
حركت شتابان صنعت به اسب افسار گسیخته ای می ماند كه یارای توقف نداشته و همانطور می تازد .
سواد بر آ ن صاحبان صنایع بزرگ دنیا و كشورهای توسعه یافته می باشند كه فاصله خود را لحظه به لحظه از دیگر كشورها بیشتر می كنند تا عملا امیدی برای رسیدن به آنها وجود نداشته باشد .
در اینجا بود كه دانشگاهها با هدف به روز كردن دانشجویان خود و با هدف این كه از این رهگذر عقب نمانده و افرادی تحصیل كرده كه در صنعت روز دنیا عملا عقب مانده و ناكار آمد باشند پرورش ندهند تصمیم به ورود در این عرصه گرفتند .
و تلاش كردند خلا مزبور را به گونه ای پر نمایند .
بزرگترین خدمتی كه در این مراكز آموزشی به دانشجویان خود و به صنعت كشور نمودند بر قراری واحدهایی به نام كارآموزی بود تا بدینوسیله پیوندی میان دانشگاه و صنعت بوجود آید و با همراهی و معاضدت استادان دانشگاه و نخبگان فنون درهر چه بالا بردن سطح كیفیت محصولات و صنایع بكوشند .
امید است این پیوند متقابل آینده ای بهتر از آن صنعت كشور نماید .
مقدمه ای پیرآمون شركت ایران خودرو شركت ایران خود رو در مرداد ماه 1341تحت شماره 7352 به نام شركت سهامی كارخانجات ایران ناسیونال در اداراه ثبت شركتها به ثبت رسید و در تاریخ 15/7/1342به بهره برداری رسید .
این كارخانه در ابتدا به تولید اتوبوسهای مدل 11321و مینی بوسهای 319پرداخت .
سپس در تاریخ 20شهریور1345 اجازه تاسیس كارخانجات ساخت انواع اتومبیل های سواری 4 سیلندر به این كارخانه داده شده كه به دنبال آن در 23/2/1346 تولید پیكان با امتیاز ساخت گروه كرایسلر در كارخانه شمالی آغاز گرد ید .
در سال 1351 بخش مونتاژ موتور با ظرفیت 30 دستگاه در ساعت و چند ماه بعد قسمتهای تراش قطعات موتور و ریخته گری برای 6 قطعه از موتور پیكان با ظرفیت 15 دستگاه در ساعت شروع به كار كرد .
این شركت در اصل مجموعه ای از چند كارخانه صنعتی مختلف می باشد كه هر كدام قسمتی از نیازهای تولیدات این كارخانه را برای تولید نهایی محصول بر آورده می كنند كه تعدادی از این كارخانجات به شرح زیر می باشند : برش و پرس ، رنگ زنی ، ریخته گری و سنگ زنی ، موتورسازی ، تزیینات و تكمیل كاری ، اتوبوس سازی ، سواری سازی وسالن آ لومینیم قسمت ریخته گری كه به ابهر انتقال یافت و در آنجا بصورتی شركتی مستقل فعالیت خود را آغاز خواهد كرد .
همچنین سالن چدن این واحد نیز ( ریخته گری

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: