مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

راهكارهای پیشگیری از اعتیاد دربین دانش آموزان پیش دانشگاهی

دسته بندی :روانشناسی مدیریت 23

راهكارهای پیشگیری از اعتیاد دربین دانش آموزان پیش دانشگاهی

دسته بندی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 505 کیلو بایت
تعداد صفحات 130
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

راهكارهای پیشگیری از اعتیاد دربین دانش آموزان پیش دانشگاهی

مقدمه
اعتیاد به مواد مخدر، به عنوان نابسامانی اجتماعی، پدیده ای است كه بدان ‹‹ بلای هستی سوز›› نام نهاده اند؛ زیرا ویرانگری های حاصل از آن زمینه ساز سقوط بسیاری ازارزش ها وهنجارهای فرهنگی واخلاقی می گرددوسلامت جامعه رابه مخاطره می اندازدهرسال این بلای خانمان برانداز، قربانیان بی شماری را به آغوش سرد خاك می نشاند.
اعتیاد به مواد مخدر تقریباً پدیده نوظهوری است كه ازعمر آن شاید بیش از150 سال نمی گذرد. البته مصرف ماده مخدر وحتی خوگری ونیز استعمال نفننی بدان، تاریخی طولانی دارد. لیكن از قرن 19 به بعد است كه به سبب تأثیر فراوان بر جنبه های متفاوت زندگی اجتماعی انسان ها، توجه بسیاری را بخود جلب كرده است. تحقیقات تاریخی ومردم شناختی نشان داده است كه استفاده از مواد مخدر درگذشته صرفاً به بزرگسالان محدود بود ونوجوانان وجوانان به آن روی نمی آوردند. مصرف مواد مخدربه طور پراكنده درمراسم اعتقادی ومذهبی منحصراً توسط گروه های خاصی درشرایط معینی صورت می گرفت. اما بعدها هنگامی كه مرفین، هروئین، كوكائین وبازار آمد، مواردی از اعتیاد جوانان نیزمشاهده شد . دردهه 1960 تعداد معتادان به این پدیده آنقدر اندك بودكه توجه اجتماعی را درمقایسه وسیع به خود جلب نمی كرد؛ اما دراوایل دهه 1970 استفاده از مواد مخدر ناگهان درمیان جوانان ونوجوانان شایع شد وبه صورت مسأله ای جهانی وابعاد همه گیر آن بصورت یك موج از قاره ای به قاره دیگر گستــرش یافت.

فهرست مطالب:
فصل اول: كلیات
مقدمه
بیان مسأله
تعریف دانش آموز پیش دانشگاهی
اهداف تحقیق
فرضیه های تحقیق
تعیین متغیرها
تعاریف عملیاتی مفاهیم

فصل دوم: ادبیات
تاریخچه مواد مخدر
تاریخچه مصرف هروئین در ایران
اعتیاد به معنی وسیع كلمه:
انواع اعتیاد
شخصیت معتاد
تاریخچه عملی تحقیق

فصل سوم: نوع تحقیق
جامعه مورد مطالعه
نمونه و شیوه نمونه گیری
ابزار اندازه گیری
روش آزمایش
روش جمع آوری اطلاعات روش تحقیق

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
شامل: جداول و نمودارها و فرضیه ها و سوالات

فصل پنجم: خلاصه تحقیق
ارائه پیشنهادات
محدودیت های تحقیق
نتیجه گیری:
منابع و مآخذ

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: