مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

طرح توجیهی و کارآفرینی پرورش اردک مادر (به ظرفیت ۵۰۰۰ قطعه در سال)

طرح توجیهی و کارآفرینی پرورش اردک مادر (به ظرفیت ۵۰۰۰ قطعه در سال)

طرح توجیهی و کارآفرینی پرورش اردک مادر (به ظرفیت ۵۰۰۰ قطعه در سال) در ۲۶ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۶
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی طرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

طرح توجیهی و کارآفرینی پرورش اردک مادر (به ظرفیت ۵۰۰۰ قطعه در سال) در ۲۶ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه :

پروتئین ها حدود ۸ تا ۱۰ درصد جیره روزانه را از نظر مقدار کالری فراهم می آورند. پروتئین ماده اساسی ساختمان بدن است و برای کارکرد اعضای مختلف،تشکیل آنزیم ها و آنتی کور ها و ترمیم بافت ها ضرورت دارد.پروتئین ها در گیاهان و در گوشت به مقدار زیادی وجود دارد. پروتئین های حیوانی در انواع گوشتهای قرمز و سفید،گوشت مرغ و جوجه،تخم مرغ ،ماهی،شیر وفراورده های آن وجود دارند. پروتئین های حیوانی، پروتئین کامل نام گرفته اند و علت آن به دلیل وجود ۸ اسید آمنه ای است که بدن به تنهایی قادر به تهیه آنها نیست.

پروتئن های گیاهی در انواع غلات و فراورده های آن (بیسکویت، نان،شیرینی و…) و حبوبات
( عدس،نخود،لوبیا،باقلا،سویا و…) یافت می شوند.

میوه های خشک مانند گردو ،بادام ،فندق،بادام زمینی نیز دارای مقداری پروتئین هستند ولی مقدار زیادی نیز چربی دارند که در رژیم های غذایی باید توجه خاصی به مقدار مصرف آنها مبذول داشت.

 یک فرد سالم بیش از حد آن هیچ تاثیری از نظر سلامتی بیشتر ندارد.ضمنا باید یادآور شد ،کسانی که پروتئین را از طریق گیاهان به دست می آورند ضعیف تر از افرادی که پروتئین حیوانی مصرف می کنند نیستند. در رژیم گیاهخواری باید دقت کرد که از انواع مختلف میوه ها و سبزی ها و حبوبات در جیره غذایی استفاده کرد تا پروتئین های مورد نیاز بدن تامین شود.

تمام مواد غذایی بطور خالص از پروتین نیستند بلکه با چربی و یا قند و فیبر… همراه می شوند. مثلا پروتین گوشت با چربی ،پروتئینی که در نان وجود دارد با قند و بالاخره پروتئین شیر با چربی و قند همراه است.

ضمنا پروتئین حیوانی همراه با موادی نظیر آهن (گوشت) کلسیم(شیر و فراورده های آن)،ویتامین های گروه B (تخم مرغ) و املاحی نظیر فسفر وید و منیزیم (ماهی) می باشد.

غلات و حبوبات که منع پروتئین گیاهی به شمار می روند،دارای املاح و عناصر معدنی مانند منیزیم،فسفر،روی و منگنز هستند.

 

اردک

اردک یا مرغابی نامی است که معمولاً برای تعدادی از گونه‌های مرغابی سانان در خانواده پرندگان Anatidae به کار می‌رود. اردک‌ها به چندین زیرخانواده تقسیم می‌شوند. مرغابی‌ها اغلب پرندگان آبی هستند که بیشترشان کوچک‌تر از هم‏خانواده‌های غاز و قو هستند. مرغابی‌ها هم در آب دریا و هم در آب شیرین زندگی می‌کنند. اردک پرنده‏ایست تخم‏گذار که بیشتر در آب زندگی می‌کند. گونه‌های زیادی از اردک در دنیا هستند که هنوز شناخته نشده‌اند.این پرنده پر‌های چربی دارد تا با تماس به آب، پر‌ها خیس نشود و پرنده پس از خارج شدن از آب سنگین نشود.

 

۱ – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

پرورش اردک مادر

 

 

محل اجرا :

 

 

 

۱ – 3 – مشخصات متقاضیان :

نام

نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

تلفن

 

 

 

 

 

 

۱ – 4 – دلایل انتخاب طرح :

توجه به خودکفایی این صنعت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که  پرورش اردک مادر می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به فعالیت های کشاورزی این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.

 

۱ – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: