مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فن بازار در ایران و محدودیت های مربوط به شکل گیری آنها

فن بازار در ایران و محدودیت های مربوط به شکل گیری آنها

هدف از این پایان نامه بررسی فن بازار در ایران و محدودیت های مربوط به شکل گیری آنها می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۷۱
حجم ۶۳۲ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

فن‌بازار به محلی برای معاملات فناوری خلاصه نمی‌شود و نقش‌ها و کارکردهای آن شامل ترغیب طرف‌های عرضه و تقاضا و تسهیل تصمیم‌گیری‌های طرفین و ارتباط آن‌ها نیز می‌باشد (ملکی فر، ۱۳۸۲).فناوری به‌عنوان روش و فوت‌وفن انجام کارها و جنبه عملی علم انسان، با گذشت روزگار، پیچیده‏تر، گسترده‌تر و عمیق‌تر گشته و حتی به‌صورت وسیلۀ برتری و تفوق ملتی بر دیگر ملل تغییر شکل یافته است.

امروزه کشورهای پیشرفته و پیشتاز، از فناور‌ی‌های نیرومندتر و پیچیده‌تری برخوردار هستند. گروهی از کشورهای تازه صنعتی شده نیز با استفاده از راه‌کارهای مختلف و متناسب با فرهنگ خویش، درصدد ارتقاء و توسعه سطح فناوری کشور خود برآمده‌اند  (Khabiri et al., 2012).

شورای ملی علوم و فناوری آمریکا پیشرفت فناوری را مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده رشد پایدار اقتصاد کشور می‌داند. طبق این گزارش حدود نیمی از رشد اقتصادی درازمدت ۵۰ سال گذشته ناشی از فناوری بوده است. طی سال‌های آتی، فناوری ارتباطات، اینترنت، مهندسی ژنتیک و شبیه‌سازی انسان، کنترل اقلام ورودی و خروجی، نانوفناوری و بسیاری از فناوری‌های دیگر تأثیر بیشتری بر زندگی انسان خواهند گذاشت (Mowery 1992) .

در این نوشتار پس از بررسی فن بازار در ایران و وضعیت فعلی آن ، بر مبنای مطالعات انجام‌شده توسط صمدی و همکاران (۱۳۸۵)، به بیان برخی محدودیت‏های موجود در راه فعالیت فن‏ بازارها در ایران پرداخته می‏شود.

فهرست مطالب

    ۷-۲ فن بازار در ایران
۱-۷-۲ اسناد بالادستی
۱-۱-۷-۲ سند چشم‏انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴
۲-۱-۷-۲ ابلاغیه مقام معظم رهبری راجع‏به سیاست‏های کلی برنامه پنجم توسعه
۳-۱-۷-۲ قانون برنامه پنجم توسعه کشور
۴-۱-۷-۲ رهنمودهای مقام معظم رهبری برای نقشه جامع علمی کشور
۵-۱-۷-۲ نقشه جامع علمی کشور
۶-۱-۷-۲ سیاست‏های کلی علم و فناوری کشور
۲-۷-۲ وضعیت کشور در زمینه‏ی فن بازار
۱-۲-۷-۲ فن بازار دفاعی؛ تجربه فن بازار در وزارت دفاع و پش ن م
۲-۲-۷-۲ ویژگی‏های فن بازار دفاعی
۳-۲-۷-۲ ضرورت تمرکز بیشتر بر جایگاه سکوهای فناوری در شکل‏گیری فن بازار
۴-۲-۷-۲ نقش موسسه در مبادلات فناوری ودجا
۵-۲-۷-۲ نهادهای میانجی و واسطه‏ای نظام نوآوری ودجا
۶-۲-۷-۲ وضعیت فن بازار دفاعی در کشور از نگاه نهادی
۷-۲-۷-۲ پشتوانه‏های قانونی برای معاملات فناوری
۸-۲-۷-۲ سابقه فن بازار در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
۹-۲-۷-۲ فن بازار منطقه‏ایی؛ تجربه فن بازار در پارک‏های علم و فناوری
۱۰-۲-۷-۲ کریدور نانو
۱۱-۲-۷-۲ تجربه فن بازار در سازمان پژوهش‏های علمی و صنعتی
۱۲-۲-۷-۲ فن بازار پارک فناوری پردیس
۳-۷-۲ محدودیت‏های فعالیت فن بازارها در ایران
۱-۳-۷-۲ محدودیت‏های فرهنگی
۲-۳-۷-۲ محدودیت‏های اقتصادی
۳-۳-۷-۲ محدودیت‏های قانونی
۴-۳-۷-۲ محدودیت‏های نیروی انسانی
۵-۳-۷-۲ محدودیت‏های دولتی و سیاست‏گذاری
۴-۷-۲ پژوهش‌های انجام شده
۱-۴-۷-۲ مطالعۀ حسینی و سهرابی
۲-۴-۷-۲ مطالعۀ موحدی و طباطبایی
۳-۴-۷-۲  مطالعۀ صمدی و همکاران    

 منابع و ماخذ

توضیحات بیشتر و دانلود

صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: