مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قیمت گذاری منعطف در شرکت ها، حراجی ها و بازار الکترونیک

قیمت گذاری منعطف در شرکت ها، حراجی ها و بازار الکترونیک

هدف از این تحقیق بررسی قیمت گذاری منعطف در شرکت ها، حراجی ها و بازار الکترونیک می باشد.

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۶
حجم ۲۱۷ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی قیمت گذاری منعطف در شرکت ها، حراجی ها و بازار الکترونیک می باشد.

 

 

 

 کلمه انعطاف پذیری می تواند از دیدگاه های مختلفی دیده شود، همچنین می توان آن را بعنوان صفتی دید که برای توصیف هر چیزی که می تواند خم شده، تنظیم گشته و انطباق پذیر باشد به کار برد. در این اثر تحقیقی، ما آن را با این دیدگاه که چگونه اطلاعات محصولات تولیدی و قیمت ها تنظیم می شوند می بینیم. بنابراین، فرآیند آن چیزی است که چگونگی تطبیق و تنظیم با منافع مشتریان را افزایش دهد. برای موفقیت یک شرکت و بهتر بودن در فروش محصولات، نیاز به این خواهد بود که یک منبع اطلاعاتی واحدی را تشکیل دهیم که مشتری بتواند به آن دسترسی یافته و تحت تاثیر قرار گیرد. بعضی از مشتریان نسبت به قیمت ها خیلی حساس هستند ولی چرا بعضی دیگر اینگونه نیستند. پس برای اینکه فروش کلی به بالاترین حد خود رود، عکس العمل مشتریان حساس و غیر حساس  به قیمت ها برای خرید بسار مهم خواهد بود. حتی اگر یک شانس خوبی برای تسلط بر یک بازار وجود داشته باشد و هیچ نگرانی از طرف رقبا وجود نداشته باشد، هنوز هم نیاز به نگرانی درباره قیمتگذاری خواهد بود، چرا که محصول تولیدی شرکت باید به هر حال بصورتی قیمت گذاری گردد که ارزش آن را افزایش دهد(کانل شاپینو،۱۹۹۹). همانطور که قبلاً ذکر گردید مکانیزم قیمت گذاری منعطف می تواند ازطریق حراج و مزایده، فروش، و ارتقاء انجام گیرد. این موارد بطور مجزا در پایین توضیح داده می شود.

 

 

 

 

 

حراجی یکی از مهمترین مکانیزم های بازاریابی در تجارت است که مشتری آن را بعنوان یک مسیری برای انجام خرید می بیند. انعطاف پذیری که بوسیله حراجی معامله آنلاین پیشنهاد می گردد یک فرایند بازاری جدیدی را برای بسیاری از محصولات ارائه می دهد. شرکت حراجی آنلاین مهمی مثل ایبی به مشتریان خود محصولاتی پیشنهاد می کند در این جنبه از انعطاف پذیری، قیمت ها ثابت نیستند اما براساس عرضه و تقاضا در تغییرات بازار نوسان دارند. حراجی می تواند از چهارمقوله متفاوت دیده شود که عبارتند از: یک خریدار، یک فروشنده- خریداران زیاد، یک خریدار، فروشندگان بالقوه زیاد .برعکس آن هم بعنوان یک درخواستی برای پیشنهاد قیمت و گفتن قیمت خودتان هم می تواند به کار رود) فروشندگان زیاد- خریداران زیاد). اگرچه هر مقوله ای شامل فروش با انتخاب قیمت های خاص، محصولات تولیدی را از طریق پیشنهاد مزایده و در نهایت مشتریانی با بالاترین خریدهای مزایده ای کالاها را  به فروش می رساند. از نظر اطلاعاتی، برای ارسال یک کالا برای مزایده، فروشندگان باید در مورد کمترین مقدار مزایده، سود مزایده، و قیمت شرط تصمیم گیری کنند(توربان ایفریم و دیگران،۲۰۰۸).

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
۲-۱۲- قیمت گذاری    4
۲-۱۲-۱-اهمیت قیمت گذاری    7
۲-۱۲-۲- عوامل موثر بر قیمتگذاری    7
۲-۱۲-۳- اهداف قیمت گذاری    8
۲-۱۲-۳-۱- به حداکثر رساندن سود فعلی    8
۲-۱۲-۳-۲- به حداکثر رساندن سهم بازار    9
۲-۱۲-۳-۳- کشیدن عصاره بازار    9
۲-۱۲-۳-۴- پیشرو شدن از نظر کیفیت    10
۲-۱۲-۴- مراحل قیمت گذاری    10
۲-۱۲-۵- قیمت گذاری منعطف    13
۲-۱۲-۵-۱- حراج و مزایده    13
۲-۱۲-۵-۲- ارتقاء    15
۲-۱۲-۵-۳- فروش ها    15
۲-۱۲-۶- قیمت گذاری منعطف در بازار الکترونیک    17
۲-۱۲-۷- قیمت گذاری  منعطف(پویا) در حراجی ها    18
۲-۱۲-۸- مزایای قیمت گذاری منعطف در شرکت ها    19
۲-۱۲-۹- تعیین قیمت های دقیق و درست    21
۲-۱۲-۱۰- مزایای قیمت انعطاف پذیر برای مشتریان    21
۲-۱۲-۱۱-استراتژیهای پیشرفته قیمتگذاری منعطف    23
۲-۱۲-۱۱-۱- قیمتگذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی    23
۲-۱۲-۱۱-۲- قیمت گذاری چند بعدی    25
۲-۱۲-۱۱-۳- قیمت گذاری گروهی    26
۲-۱۲-۱۱-۴- قیمت گذاری منعطف تشویقی(ترفیعی)    26
۲-۱۲-۱۱-۵- قیمتگذاری دو بخشی    27
۲-۱۲-۱۱-۶- قیمت گذاری بر اساس تخفیفات مقداری    27
– پیشینه تحقیق    28
۲-۱۶-۱- پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور    28
۲-۱۶-۲- پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج از کشور    30
فهرست منابع    34

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: