مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

كارخانجات و كارگاههای جدید در مهاجا

كارخانجات و كارگاههای جدید در مهاجا

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات 64
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

كارخانجات و كارگاههای جدید در مهاجا

كه علیرغم تلاش مسئولین لجستگی در بهینه سازی این قسمت آنطور كه انتظار می رفت این كارخانه ها نتوانسته اند به نحو شایسته ای در پشتیبانی لجستكی یگانهای نهاجا و همسو با سایر یگانهای پشتیبانی كننده حركت نمایند. لذا موضوع انتخابی این تحقیق وضعیت كارخانجات موجود در نهاجا میباشد و در این رابطه تعیین عوامل مؤثر در كاهش كارآئی كارخانجات موجود در نهاجا مورد مطالعه قرار گرفته است و بر این اساس عواملی چون تجهیزات موجود، ساختار سازمانی، وضعیت ایمنی و وضعیت آموزش فعلی كاركنان بعنوان متغیرهای مستقل انتخاب و كاهش كارآئی كارخانجات بعنوان متغیر تابع (وابسته) درنظر گرفته شدند. فرضیه های مورد مطالعه در این تحقیق به شرح زیر می باشد.

1- میزان آموزشهای ارائه شده به كاركنان كارخانجات در بالا رفتن كارآئی كارخانجات كارخانجات موثر است.

2- میزان تجهیزات واگذاری به كارخانجات در بالا رفتن كارآئی كارخانجات مؤثر است.

3- میزان ایمنی اعمال شده در سطح كارخانجات در بالا رفتن كارآئی كارخانجات موثر است.

4- میزان آگاهی مدیران كارخانجات در بالارفتن كارآئی كارخانجات فراتر است.

5- ساختاری سازمانی كارخانجات در بالا رفتن كارآئی كارخانجات موثر است.

اهداف تعیین شده در این تحقیق به شرح زیر میباشد.

1- تعیین میزان بار دفتر آموزش ارائه شده به كاركنان كارخانجات در بالا رفتن كارآئی كارخانجات.

2- تعیین میزان تاثیر تجهیزات واگذار شده به كارخانجات در بالا رفتن كارآئی آنها

3- تعیین میزان تاثیر آگاهی مدیران كارخانجات در كارآئی كارخانجات

4- تعیین میزان ساختار سازمانی كارخانجات در كارآئی آنها

5- تعیین میزان تاثیر ایمنی كارخانجات در اجرای كارآئی كارخانجات نهاجا

برااس متغیرها و فضیه های معرفی شده پرسشنامه ای به تعداد 11 سؤال 5 گزینه ای تنظیم و بین 30 نفر از مسئولین و متخصصین دست اندر كار كارخانجات نهاجا توزیع گردید و پس از تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات كه با استفاده از جداول، نمودار، میانگین، انحراف معیار و آزمون (مجذور خی دو) انجام شد مشخص گردید كه متغیرهای ذكر شده در كارآئی كارخانجات تاثیر دارند و فرضیه ها تدوین شده مورد تایید قرار گرفتند و از طرفی آزمون (مجذور خی دو) نشان داد كه یك رابطه معنی داری از نظر آماری بین تفاوت فراوانیهای مشاهده شده و مورد انتظار در هر یك از پاسخهای سئوالات پرسشنامه وجود دارد كه بر این اساس نتایج حاصله به شرح زیر می باشد.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: