مبانی نظری صادرات
این فایل شامل توضیحاتی در مورد صادرات ، اهداف صادرات ، تاریخچه صادرات ، اهمیت صادرات و می باشد که در ۱۶ صفحه ورد قابل ویرایش ارائه می گردد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۱۶ |
حجم | ۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت |
توضیحات کامل
این فایل شامل توضیحاتی در مورد صادرات ، اهداف صادرات ، تاریخچه صادرات ، اهمیت صادرات و می باشد که در ۱۶ صفحه ورد قابل ویرایش ارائه می گردد
رفرنس نویسی درون متنی
منابع معتبر در پایان مطلب
پاورقی ندارد
منابع داخلی و خارجی از دهه هفتاد و هشتاد شمسی
چندی از مطالب :
مقدمه
صادرات
اهداف صادرات
تاریخچه صادرات
آثار صادرات
دلایل صادرات
مشکلات صادرات
و …
منابع
2-2 مفهوم صادرات
صادرات عبارتست از صدورکالاهای تولید شده در داخل کشور اعم از نفتی و غیرنفتی که اقلام عمده شامل فرش دستباف، خاویار، پسته، زعفران و کالاهای صنعتی و … می باشد که پس از طی مراحل قانونی از طریق گمرک در مبادی خروجی کشور صادر می شود(خسرویان و بخشی زاده، ۱۳۷۴).
صادرات عبارتست از ارتباط و کار کردن با بازارهای حرفه ای و حرفه های بازار در آن سوی مرزها.صادرات نقطه آغاز ارتباط برقرار کردن با دیگران است. صادرات برای رشد و توسعه اقتصادی کشور است که از فروش تولیدات یا خدمات به کشورهای دیگر برای کسب درآمد ارزی حاصل می شود و در برقراری موازنه تجاری و ایجاد تعادل اقتصادی کمک شایانی می نماید(شجاعی، ۱۳۸۷).
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت