مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری وپیشینه تحقیق محافظه كاري واحتیاط

دسته بندی :حقوق مدیریت 21

مبانی نظری وپیشینه تحقیق محافظه كاري واحتیاط

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 74مبانی نظری وپیشینه تحقیق محافظه كاري واحتیاط فصل دوم: مروری بر ادبيات تحقيق 1-2 بخش اول : مباني نظري 1-1-2 مقدمه 2-1-2. تعريف محافظه كاري 3-1-2 . احتياط 4-1-2. معيارهاي ارزيابی محافظه کاري 1-4-1-2. معيارهاي خالص دارايي ها 2-4-1- 2. معيارهاي سود و اقلام تعهدي 3-1-4-2. معيارهاي رابطه سود و بازده سهام 5-1-2. تقسیم انواع محافظه کاری 1-5-1-2. محافظه کاری مشروط: (محافظه کاری…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: