مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و ادبیات فصل 2 پایان نامه: چابكی سازمانی

دسته بندی :مدیریت مدیریت 19

مبانی نظری و ادبیات فصل 2 پایان نامه: چابكی سازمانی

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 70 کیلو بایت
تعداد صفحات 27
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

این فایل حاوی 27 صفحه از جدیدترین ادبیات مربوط به متغیر چابکی سازمانی می باشد و مربوط به فصل 2 یک تحقیق کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری است. فرمت فایل word و قابل ویرایش می باشد. علاوه بر ادبیات و مبانی نظری، پیشینه پژوهش نیز آمده است. ضمنا منابع به صورت کامل در انتهای متن آورده شده است.

مقدمه

سیر ظهور و پیدایش مفهوم چابكی

تعریف چابکی

ابعاد چابکی سازمانی مورد استفاده در پژوهش حاضر

مضامین کلیدی در مفهوم چابکی

مدیریت شایستگی­های اساسی

سازمان مجازی

قابلیت تجدید ساختار

سازمان دانش­ محور

اصول چابکی در بخش دولتی

ابزارهای سازمان برای تحقق چابکی

اصول طراحی سازمان چابك

اهمیت چابكی

نتایج حاصل از چابکی برای سازمان

پیشینه تحقیق

منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: