مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۶۲
حجم ۳۶۵ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

دانلود مبانی نظری رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه

دانلود ممبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد
هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و مرغوبیت فعالیت‌های خود بالاخص در محیط‌های پیچیده و پویا نیاز مبرم به نظام ارزیابی دارد. از سوی دیگر فقدان وجود نظام ارزیابی و کنترل در یک سیستم به معنای عدم برقراری ارتباط با محیط درون و برون سازمان تلقی می‌گردد که پیامدهای آن کهولت و نهایتاً مرگ سازمان است. ارزیابی عملکرد  به عنوان یک بخش یا زیرمجموعه از مدیریت عملکرد محسوب می شود. (May Leen Yu et al.  ,۲۰۰۹)

هیات علمی 
یکی از تنگناها و مشکلات عمده آموزش عالی در ایران کمبود هیات علمی با کفایت و توانمندی ویژه است. از طرفی تحرک علمی در هیات علمی ها بسیار پایین است و از طرف دیگر بخش وسیعی از هیات علمی کشور از نظر استخدامی جوان هستند. از نظر ترکیب ،هیات علمی ارتباط چندانی با تعداد رشته های تحصیلی و دانشجویان ندارند. مشکل دیگر توزیع و استقرار از جغرافیایی اعضای هیات علمی و نیز نحوه به کارگماری آنها است . یکی از عوامل دیگر عدم نظارت سازمان یافته، هدفمند و مشهود برکار اعضای هیات علمی دردانشگاها است . از این رو گرانبهاترین منابع آموزش عالی استفاده بهینه به عمل نمی آید.از نارسایی های دیگر، مشکلات روش تدریس اعضای هیات علمی ،تعداد کم اعضای هیات علمی مشغول در امر پژوهش و تالیف، حضور اندک بمنظور پاسخگویی به سوالات دانشجویان، کم انگیزگی دانشجویان در کسب دانش  نارسایی در سلسله مراتب هیات علمی، کمبود نهادهای علمی در دانشگاه ها و بالاخره ضعف فرهنگی حاکم بر جامعه را می توان به عنوان سوژه های مشهور تر نام برد.[۳۴,۳۵]

۱۵-۲٫ قوانین و مقررات و آیین نامه ها
بعد از انقلاب فرهنگی قدرت تصمیم گیری و برنامه ریزی برای دانشگاهها در ستاد انقلاب فرهنگی و بعد در شورای عالی انقلاب فرهنگی متمرکز شد . این امر اگر چه مزایای زیادی در بر داشته است . معایبی را هم با خود به همراه آورده اولا: دانشگاه ها را خیلی اداری کرده . ثانیا : تداخل بروز کرده در آیین نامه ها و مقررات نوعی واگرایی درونی در دانشگاه بین اقشار دانشگاهی ایجاد نموده است.آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی که در تاریخ ۱۴/۱۰/۸۹ به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید است، در چهارفعالیت فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی بر اساس مواد و بند های مندرج در آیین نامه تبیین و تنظیم گردیده است.

۱۶-۲٫ حوزه های مرتبط با اعضای هیات علمی
۱-۱۶-۲٫ فعالیت های فرهنگی – تربیتی – اجتماعی
به مجموعه فعالیت های عضو هیات علمی اطلاق می شود که موید آمیختگی علم و اخلاق اسلامی و مبتنی بر تقویت و ترویج باورهای اعتقادی، مذهبی و ملی منطبق با قانون اساسی و ارزشهای انقلاب اسلامی در میان خانواده دانشگاهیان بوده و نگاه مثبت جامعه به دانشگاهیان را به عنوان عناصر سازنده و پیشرو در پی داشته باشد.

۲-۱۶-۲٫ فعالیت های آموزشی
به مجموعه فعالیت های عضو هیات علمی اطلاق می گردد که وی می بایست در جهت آموزش و تربیت دانشجویان به نحوی روزآمد و موثر برای حفظ و ارتقا کیفیت آموزش و انتقال مطلوب مفاهیم بکار گیرد.

۳-۱۶-۲٫ فعالیت های پژوهشی و فناوری
به فعالیت های عضو هیات علمی اطلاق می شود که ضمن برخورداری از ویژگی هدفمند ساختار یافته، قابلیت کشف و توسعه حقایق یا ایجاد توانایی پیاده سازی و بکارگیری یافته های علمی را داشته و در عمل قادر به رفع نیاز جامعه و شکستن مرزهای دانش به صورت متوازن و منطبق بر اولویت های مصوب تحقیقاتی و فناورانه باشد.

۴-۱۶-۲ فعالیت های علمی و اجرایی
به مجموعه فعالیت های عضو هیات علمی اطلاق می شود که ضمینه ساز تقویت و بسط بنیانهای دینی و فرهنگی و تعمیق مبانی اعتقادی بوده و منجر به توسعه و گسترش علم  ودانش، پژوهش و فناوری و تامین زیر اسخت های مرتبط در این حوزه ها می گردد.

۵-۱۶-۲ شاخص های مالی
با توجه به زنجیرای بودن حوزه ها از منظر های مختلف در سطح دانشگاه و متولی بودن ارزشیابی اساتید با معاونت های مختلف باید صورت پذیرد، اهمیت تامین منابع مالی که جزو اصلی ترین شاخص های بررسی ارزیابی  می تواند باشد و اثر گذار به بررسی این حوزه نیز پرداخته می شود. [۳۷]

فهرست مطالب
فصل دوم : ادبیات، مبانی نظری و پیشینه تحقیق    ۱۲
۱-۲ مقدمه :    ۱۳
۲-۲٫ هوش سازمانی    ۱۳
۱-۲-۲٫ سیستم هوش تجاری به عنوان هسته تصمیم گیری    ۱۴
۲-۲-۲٫ کاربرد هوش کسب و کار در سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی    ۱۵
۳-۲-۲٫ نیازمندی های ارزیابی هوش تجاری در سیستم های برنامه ریزی منابع انسانی    ۱۶
۳-۲٫ ارزیابی عملکرد:    ۱۷
۱-۳-۲ سیر تحول ارزیابی عملکرد    ۱۸
۲-۳-۲٫ ارکان ارزیابی عملکرد چه چیزی باید مورد ارزیابی قرارگیرد؟    ۱۹
۳-۳-۲٫ ارزیابی چه زمانی صورت می پذیرد؟    ۲۰
۴-۳-۲٫ انواع ارزیابی    ۲۰
۵-۳-۲٫ رویکردهای ارزیابی عملکرد    ۲۲
۶-۳-۲٫ مراحل ارزیابی عملکرد    ۲۳
۷-۳-۲٫ مدلهای ارزیابی عملکرد    ۲۳
۸-۳-۲٫ ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد    ۲۴
۹-۳-۲٫ نقش فناوری اطلاعات در ارزیابی عملکرد    ۲۵
۴-۲٫ مدیریت منابع انسانی    ۲۵
۱-۴-۲٫ عملکردها مدیریت منابع انسانی    ۲۶
۲-۴-۲٫ تشریح مدل جامع ارزیابی عملکرد منابع انسانی    ۲۶
۳-۴-۲٫ الگوهای متداول ارزیابی عملکرد سازمان ها و دستگاه های اجرایی    ۲۶
۴-۴-۲٫ جایگاه و نقش نظام ارزیابی عملکرد در فرآیند توسعه منابع انسانی سازمان    ۲۷
۵- ۲٫  اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سازمان    ۲۹
۶-۲٫ مدیریت راهبردی – برنامه ریزی راهبردی    ۳۰
۷-۲٫ مدل SWOT    ۳۲
۸-۲٫ مراحل پیاده سازی مدل  BSC    ۳۳
۱-۸-۲٫  تعیین اندازه سازمان    ۳۳
۲-۸-۲٫ تجزیه و تحلیل موقعیت سازمان    ۳۳
۳-۸-۲٫ تثبیت چشم انداز    ۳۴
۴-۸-۲٫ تعیین استراتژی های سازمان    ۳۴
۵-۸-۲٫ تعیین وجه های مناسب برای شرکت    ۳۴
۶-۸-۲٫ تدوین اهداف استراتژیک برای جنبه های تعیین شده    ۳۴
۹-۲ کارت امتیاز متوازن    ۳۵
۱۰-۲ . شاخص    ۳۵
۱۱-۲٫ داشبورد    ۳۶
۱-۱۱-۲٫ داشبوردها، اندازه گیری عملکرد سازمانی و مدیریت    ۳۸
۲-۱۱-۲٫ اثرات پیاده سازی داشبورد بر سازمان    ۳۸
۱۲-۲٫ برای ارزیابی برنامه توسعه دانشگاه  میتوان دو نقش در نظر گرفت    ۳۸
۱-۱۲-۲٫ ارزیابی  زمینه و محیط    ۳۹
۲-۱۲-۲٫ ارزیابی درون داد    ۳۹
۳-۱۲-۲٫ ارزیابی فرآیند    ۳۹
۴-۱۲-۲٫ ارزیابی برون داد    ۳۹
۵-۱۲-۲٫ مدیریت دانشگاهی    ۴۰
۱۳-۲٫ عناصر اصلی تشکیل دهنده آموزش عالی و تنگناهای موجود    ۴۱
۱۴-۲٫ هیات علمی    ۴۲
۱۵-۲٫ قوانین و مقررات و آیین نامه ها    ۴۲
۱۶-۲٫ حوزه های مرتبط با اعضای هیات علمی    ۴۳
۱-۱۶-۲٫ فعالیت های فرهنگی – تربیتی – اجتماعی    ۴۳
۲-۱۶-۲٫ فعالیت های آموزشی    ۴۳
۳-۱۶-۲٫ فعالیت های پژوهشی و فناوری    ۴۳
۴-۱۶-۲ فعالیت های علمی و اجرایی    ۴۳
۵-۱۶-۲ شاخص های مالی    ۴۳
۱۷-۲٫ پیشینه    ۴۴

منابع و مراجع:
منابع فارسی :
منابع انگلیسی    

توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
تولید شده انحصاری در:فروشگاه ساز فایلینا

توضیحات بیشتر و دانلود

صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: