مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان ۶۶ صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان ۶۶ صفحه

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۶۶
حجم ۱۶۱ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

 

 

بازاریابی دهان به دهان نوعی از بازاریابی است که مردم را به بازگو کردن پیام بازاریابی شما به دیگران بر می انگیزاند. این موضوع پدید ای تازه نیست و از قبل هم وجود داشته است و بازاریابان امروزی فقط یاد می گیرند که چگونه از این تکنیک استفاده کنند، آن را وسعت ببخشند و در بهبود آن بکوشند. این نوع از بازاریابی به ما تکنیک های خلق یک فرایند بازاریابی را نشان نمی دهند بلکه به ما آموزش می دهد که چگونه بتوانیم صحبت درباره ی محصولاتمان را وارد گفتگوهای رایج بین افراد جامعه کنیم.( استیو اولیری،۱۳۹۲  )

 

 

در صورتی که شما نیز قصد رقابت در تجارت امروز را داشته باشید. یکی از ابزارهای رایج بازاریابی و تبلیغات که اثر بخشی آن در بازاریابی خدمات نیز به چشم می خورد ، بازاریابی دهان به دهان می باشد . (بلوریان تهرانی، ۱۳۷۶) امروزه روش های نوین بازار یابی به دنیا معرفی شده که از روش های قدیمی کاراتر ، ارزان تر و موثر تر است که از آنها  می توان به انواع بازار یابی تک به تک ، بازار یابی تلفنی، بازار یابی از راه دور، بازار یابی پارتیزانی ، بازار یابی ویروسی، بازار یابی دهان به دهان و … اشاره کرد.

 

 

امروزه ایمیل ها، گروه های همکاری اینترنتی، چت روم ها، وب سایت ها، کنفرانس ها، اگرچه ما را تهدید به غرق کردن در خودشان می کنند اما برای ما نتایجی را که از دهان به دهان گشتن اطلاعت به دست آمده است به ارمغان می آورند که در صرفه جویی در زمان برای ما بسیار مفید هستند. (خدمتگذار، صنفی زاده، کیانپور ۱۳۸۹) با توجه به این توضیحات می توان نتیجه گرفت که واقع بینانه است که بازار یابی دهان به دهان به نسبت به گذشته بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری بازاریابی دهان به دهان

تعریف عملیاتی بازاریابی دهان به دهان

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی دهان به دهان

۲-۲-بخش اول: (تعریف بازاریابی و بازاریابی نوین)    18
۲ـ۳ـ بازاریابی چیست ؟    18
۲ـ۴ـ بازاریابی نوین :    21

۲ـ۵ـ بخش دوم: ( تبلیغات شفاهی ، بازاریابی دهان به دهان  )    25
۲-۵-۱- اهمیت تبلیغات شفاهی:    30
۲-۵-۲- مدیریت تبلیغات شفاهی:    33
۲-۵-۳-  بازاریابی دهان به دهان قوی تر از گذشته:    37
۲-۵-۴- بازار یابی دهان به دهان یک منبع اسرار آمیز ، نا مریی و غیر واقعی است:    39
۲-۵-۵- سطوح بازار یابی دهان به دهان:    40
۲-۵-۶- روش های اجرایی بازاریابی دهان به دهان:    44
۲-۵-۷- بازار یابی ویروسی:    53
۲-۵-۸-چگونگی عملکرد سیستم بازاریابی ویروسی:    55
۲-۵-۹- دوره ی بازار یابی ویروسی:    56
۲-۵-۱۰- فواید بازار یابی ویروسی:    56
۲-۵-۱۱- انواع مبارزات ویروس:    57
۲-۵-۱۲- موانع برسرراه بازاریابی ویروسی:    58
۲-۵-۱۳- شش عنصر اثر بخش بازاریابی ویروسی:    59
۲-۵-۱۴- نقش نیروی انسانی در بازاریابی ویروسی:    60
۲-۵-۱۵- مشکلات بازار یابی ویروسی:    60

یشینه تحقیقاتی 
پیشینه داخلی
پیشینه خارجی 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: