مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی در سازمان ۴۱ صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی در سازمان ۴۱ صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی در سازمان بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۴۱
حجم ۱۲۱ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی در سازمان نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد. حیطه بی تفاوتی در سازمان رفتار فردی را توصیف می کند که به صورت ماشین وار و بدون بکار بردن نبوغ و خلاقیت خود دستاوردهای سازمانی را بدون چون و چرا انجام می دهد. طبعاً چنین پذیرش دستوری که به دور از هرگونه علاقه باشد ممکن است در ظاهر باعث حفظ نظم سازمانی گردد ولی کارمند را به تلاش ، پذیرش مسئولیت ها و یا نشان دادن ابتکار تشویق نمی کنند .

 

 

 

نمود حیطه های بی تفاوتی در افراد سازمانی کاربرد واژه "المامور المعذور" می باشد. با چنین واکنشی از طرف فردی که یاری گر سازمان خوانده می شود ؛معلوم می گردد، که او از خود ابتکار عمل و جوششی ندارد و آن چه به عنوان عملکرد سازمانی از او مشاهده می گردد ،انجام صرف دستورات مدیران است. گاهی افراد اعتراض خود را نسبت به دستورات به صورت اعتراضات و اعتصابات که آشکارترین نوع بیان نارضایتی است ، بروز می دهند و گاه غیبت زیاد بیانگر این امر است. ولی آنچه باعث تسلیم شدن و بی تفاوت شدن افراد می گردد، نارضایتی عمیق به مدت طولانی است.(گیزلا ،۱۳۷۶؛ ۱۳۶) 

 

 

 

 

همچنین می توان گفت حالتی را که وقوع یا عدم وقوع پدیده های پیرامونی و مشخصا تحقق یا عدم تحقق اهداف سازمانی یا موفقیت وشکست سازمان برای یک یا گروهی از اعضا تفاوت نکند، بی تفاوتی سازمانی نامیده اند در سطح سازمانی افرادی که علاقه ی شغلی نداشته باشند، به تدریج در کار خود دچار فرسودگی شغلی و نهایتا بی تفاوتی می شوند.(بهداد ،۱۳۸۱؛۳۱۲)
 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
تعریف نظری بی تفاوتی سازمانی
تعریف عملیاتی بی تفاوتی سازمانی
فصل دوم    3
۳-۲  بی تفاوتی    3
۱-۳-۲ مفهوم پدیده بی تفاوتی    3
۲-۳-۲ تعریف بی تفاوتی    5
۳-۳-۲ مشخصه های بی تفاوتی از دیدگاه کورمن    6
۴-۳-۲  نمادها ، مظاهر و نشانه های بی تفاوتی سازمانی    8
۵-۳-۲ عوامل و دلایل بی تفاوتی سازمانی    9
۶-۳-۲  راهکارهای برخورد با بی تفاوتی در کارکنان    10
۷-۳-۲  بوروکراسی سازمانی و بروز حالت بی تفاوتی در سازمان    12
۸-۳-۲  عکس العمل ها نسبت به بی تفاوتی سازمانی    15
۹-۳-۲ مهارت های مدیریتی که لازمه مدیریت بی تفاوتی سازمان است    15
۱۰-۳-۲  تئوری های انگیزش    17
۱-۱۰-۳-۲  نظریه های مکتب سنتی انگیزش    17
۲-۱۰-۳-۲  نظریه های مکتب معاصر انگیزش    17
۳-۱۰-۳-۲  نظریه های کلان انگیزش    19
۲-۴-۱پیشینه پژوهش در داخل کشور    21
۲-۴-۲پیشینه پژوهش درسایر کشورها    24
۲-۴-۳پیشینه بانک سپه    27
۵-۲ جمع بندی ادبیات تحقیق و ارائه الگوی مفهومی    32
خلاصه فصل دوم    34
منابع    34


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: