مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی ۴۲ صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی ۴۲ صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۴۲
حجم ۱۲۱ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد. بی تفاوتی زمانی اتفاق می افتد که فردی امید خود را برای نایل آمدن به اهدافش ازدست دهد و می کوشد تا از منبع ناامیدیش کناره بگیرد (رضائیان ،۱۳۷۸؛۹۹)این پدیده ویژه افرادی است که به مشاغل تکراری و کسل کننده اشتغال دارند و در کار خود اغلب به این واقعیت تسلیم می شوند که در محیط کارشان چندان امیدی به بهبودی و پیشرفت وجو ندارد.

 

 

 

 

یک مدیر باید به خاطر داشته باشد که پرخاشگری ، دلیل تراشی و بی تفاوتی همه عوارض عجز و ناکامی هستند و می توانند بر وجود مشکلات دلالت داشته باشد. (رضائیان ،۱۳۷۹ ؛۱۰۰) روانشناسان بی تفاوتی را نتیجه محرومیت فرد و نشانه وجود مشکل در محیط کاری می دانند. حالتی را که وقوع یا عدم وقوع پدیده های پیرامونی و مشخصا تحقق یا عدم تحقق اهداف ، موفقیت یا شکست برای یک یا گروهی از اعضا تفاوتی نکند. آنچه باعث تسلیم شدن و بی تفاوت شدن افراد می گردد، نارضایتی عمیق افراد و به مدت طولانی است (اسلامی ،۱۳۸۷؛۲۳) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
تعریف نظری بی تفاوتی
تعریف عملیاتی بی تفاوتی
فصل دوم    3
۳-۲  بی تفاوتی    3
۱-۳-۲ مفهوم پدیده بی تفاوتی    3
۲-۳-۲ تعریف بی تفاوتی    5
۳-۳-۲ مشخصه های بی تفاوتی از دیدگاه کورمن    6
۴-۳-۲  نمادها ، مظاهر و نشانه های بی تفاوتی سازمانی    8
۵-۳-۲ عوامل و دلایل بی تفاوتی سازمانی    9
۶-۳-۲  راهکارهای برخورد با بی تفاوتی در کارکنان    10
۷-۳-۲  بوروکراسی سازمانی و بروز حالت بی تفاوتی در سازمان    12
۸-۳-۲  عکس العمل ها نسبت به بی تفاوتی سازمانی    15
۹-۳-۲ مهارت های مدیریتی که لازمه مدیریت بی تفاوتی سازمان است    15
۱۰-۳-۲  تئوری های انگیزش    17
۱-۱۰-۳-۲  نظریه های مکتب سنتی انگیزش    17
۲-۱۰-۳-۲  نظریه های مکتب معاصر انگیزش    17
۳-۱۰-۳-۲  نظریه های کلان انگیزش    19
۲-۴-۱پیشینه پژوهش در داخل کشور    21
۲-۴-۲پیشینه پژوهش درسایر کشورها    24
۲-۴-۳پیشینه بانک سپه    27
۵-۲ جمع بندی ادبیات تحقیق و ارائه الگوی مفهومی    32
خلاصه فصل دوم    34
منابع    34


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: