مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۷۶
حجم ۲۵۳ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی رسانه و علوم ارتباطات

توضیحات کامل

رسانه به معنی هر وسیله ای است که انتقال دهنده فرهنگ ها و افکار عده ای باشد و اکنون آن چه مصداق این تعریف است وسایلی همانند: روزنامه ها، مجلات، رادیو، تلویزیون، ماهواره، اینترنت، CDها، ویدئو و… می باشند (کازنو، ۱۳۸۷) . رسانه عبارت است از یک ابزار تکنولوژیکی برای انتشار پیام (پاستر،۱۳۷۷)

ما در این نوشتار به مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه خواهیم پرداخت. در ابتدا بصورت کامل و جامع ادبیات و چارچوب نظری رسانه در چندین قسمت مختلف تشریح می شود و ادامه پیشینه پژوهش رسانه در تحقیقات داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

رسانه های جمعی یا عمومی و به تعبیر دیگر وسایل ارتباط جمعی اصطلاح فارسی شده واژه لاتین (Medium)است که جمع آن(Media)  می باشد و منظور از آن دسته ای از وسایل هستند که مورد توجه تعداد کثیری می باشند و از تمدن های جدید بوجود آمده اند. البته رسانه در این تعریف به طور کامل معرفی نشده است زیرا وسایلی که مورد توجه تعداد کثیری باشد و در تمدن جدید بوجود آمده باشد محدود و منحصر به وسایل ارتباط جمعی نیست از این رو بایستی به تعریفی دقیق تر پرداخت. 

فهرست مطالب
۲-۱- مقدمه    ۱۴
۲-۲- مبانی نظری پژوهش    ۱۴
– -۲-۲-۲- رسانه    ۲۸
۲-۲-۲-۱- تعریف رسانه    ۲۹
۲-۲-۲-۲- دیدگاه ها درباره نقش رسانه    ۳۰
۲-۲-۲-۲-۱- دیدگاه افراطی     ۳۰
۲-۲-۲-۲-۲- دیدگاه تفریطی    ۳۰
۲-۲-۲-۲-۳- دیدگاه بینابینی یا معتدل    ۳۱
۲-۲-۲-۳- کارکردهای رسانه    ۳۱
۲-۲-۲-۳-۱-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه    ۳۲
۲-۲-۲-۳-۲-کارکرد آموزشی رسانه    ۳۳
۲-۲-۲-۳-۳-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه    ۳۴
۲-۲-۲-۴- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه    ۳۵
۲-۲-۲-۴-۱- ایده برنامه    ۳۵
۲-۲-۲-۴-۲- نام برنامه    ۳۶
۲-۲-۲-۴-۳- آرم برنامه    ۳۷
۲-۲-۲-۴-۴- لزوم تناسب برنامه۳۷
۲-۲-۲-۵- تکنولوژی و مدیریت رسانه    ۳۸
۲-۲-۲-۵-۱ انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی     ۳۸
۲-۲-۲-۶- طبقه بندی برنامه های تلویزیون     ۴۱
۲-۲-۲- ۷- کیفیت برنامه های رسانه ای     ۴۲
۲-۲-۲-۸- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه.۴۳
۲-۲-۲-۸-۱- نظریه استفاده و رضایتمندی    ۴۵
۲-۲-۲-۸-۲- نظریه انتظارات اجتماعی    ۴۷
۲-۲-۲-۸-۳- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای    ۴۹

منابع

توضیحات بیشتر و دانلود

صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: