مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه رابطه شیوه های فرزند پروری و ویژگی های شخصیت با تاب آوری

مبانی نظری و پیشینه رابطه ی شیوه های فرزند پروری و ویژگی های شخصیت با تاب آوری

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 89 کیلو بایت
تعداد صفحات 39
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 شیوه ­های فرزندپروری ……………………………………………………………………………………………………. 12

2-1-1 تعاریف شیوه­ های فرزندپروری …………………………………………………………………………………………… 12

2-1-2 تاریخچه فرزندپروری ………………………………………………………………………………………………. 13

2-1-3 الگو­های مربوط به شیوه های فرزندپروری ……………………………………………………………………….. 14

2-1-3-1 الگوی زیگلمن ……………………………………………………………………………………………………. 15

2-1-3-2 شیوه ­های فرزندپروری سیرز، مک کوبی، لوین ………………………………….. 16

2-1-3-3 الگوی بامریند …………………………………………………………………………………………… 17

2-2 ویژگی­های شخصیت …………………………………………………………………………………………………. 18

2-2-1 تعاریف ویژگی­های شخصیت …………………………………………………………………………………………….. 18

2-2-2 عوامل به وجود آورنده شخصیت ……………………………………………………………………………………….. 19

2-2-3 ساختار شخصیت ……………………………………………………………………………………………………. 20

2-2-4 تاریخچه نظریه عاملی شخصیت ………………………………………………………………………………………… 21

2-2-5 نظریه­ های شخصیت ………………………………………………………………………………………………. 22

2-2-5-1 نظریه یونگ ………………………………………………………………………………………………. 22

2-2-5-2 نظریه عاملی آیزنک ………………………………………………………………………………………….. 24

2-2-5-3 نظریه عاملی شخصیتی نئو ……………………………………………………………………………………………… 24

2-2-5-3-1 شاخص روان آزرده­ گرایی ………………………………………………………………………………………….. 25

2-2-5-3-2 شاخص برون­گرایی …………………………………………………………………………………………………. 26

2-2-5-3-3 شاخص گشودگی ………………………………………………………………………………………….. 26

2-2-5-3-4 شاخص با وجدان بودن ……………………………………………………………………………………………… 27

2-2-5-3-5 شاخص موافق بودن …………………………………………………………………………………………………… 28

2-3 تاب آوری ………………………………………………………………………………………………… 28

2-3-1 تعاریف تاب آوری ………………………………………………………………………………………………… 29

2-3-2 روان شناسی مثبت گرا و تاب آوری …………………………………………………………………………………… 30

2-3-3 انواع تاب آوری ……………………………………………………………………………………………………. 30

2-3-3-1 تاب آوری عمومی ………………………………………………………………………………………….. 31

2-3-3-2 تاب آوری حقیقی ………………………………………………………………………………………………. 31

2-3-4 مدل های تاب آوری ……………………………………………………………………………………………… 32

2-3-4-1 مدل های گارمزی ……………………………………………………………………………………………. 32

2-3-4-2 مدل تاب آوری فلچ ………………………………………………………………………………………….. 33

2-3-5 خصوصیات تاب آوری …………………………………………………………………………………………. 33

2-3-6 عوامل موثر بر تاب آوری …………………………………………………………………………………………… 35

2-3-6-1 ویژگی­های افراد تاب آور ………………………………………………………………………………………… 35

2-3-6-2 نقش محیط در تاب آوری ………………………………………………………………………………………………. 36

2-3-6-3 خودکارآمدی در افراد ……………………………………………………………………………………… 37

2-3-6-3-1 دستاورد­های عملکرد …………………………………………………………………………………………….. 38

2-3-6-3-2 تجربه­ های جانشین ……………………………………………………………………………………………….. 38

2-3-6-3-3 ترغیب کلامی ………………………………………………………………………………………………. 39

2-3-6-3-4 حالت­های فیزیولوژیک ………………………………………………………………………………………………. 39

2-3-7 راه­های ارتقاء تاب آوری ……………………………………………………………………………………………… 40

2-3-7-1 مهارت در حل مساله ………………………………………………………………………………………… 40

2-3-7-2 کفایت اجتماعی ……………………………………………………………………………………………… 41

2-3-7-3 نگاه رو به آینده ……………………………………………………………………………………………… 42

2-3-7-4 نقش والدین ……………………………………………………………………………………………… 42

2-3-8 راهکارهای عملی برای افزایش تاب آوری …………………………………………………………………………. 43

2-3-9 اهمیت تاب آوری در دوره نوجوانی …………………………………………………………………………………… 44

2-4 پیشینه پژوهشی متغیرها …………………………………………………………………………………….. 45

2-4-1 تاب آوری …………………………………………………………………………… 45

2-4-2 فرزندپروری ………………………………………………………………………………………… 46

2-4-3 ویژگی­های شخصیت …………………………………………………………………………………… 48

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: