مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 124 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 32 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1تعریف یادگیری… 24
2-1-1تعریف سبک…. 26
2-1-2تعریف سبک شناختی… 27
2-1-3سبک های یادگیری از نظر کلب: 27
2-1-3-1سبك یادگیری واگرا 28
2-1-3-2سبك یادگیری جذب كننده 28
2-1-3-3سبك یادگیری همگرا 29
2-1-3-4سبك یادگیری انطباق یابنده 29
2-1-4-انواع سبك های شناختی… 30
2-1-4-1مقاومت در برابر انعطاف پذیری… 30
2-1-4-2متعارف بودن در برابر فردیت…. 30
2-1-4-3سبك های مفهوم سازی… 30
2-1-4-4سبك های بخش بخش سازی… 30
2-1-4-5واگرایی در مقابل همگرایی… 31
2-1-4-6جذب كننده در برابر انطباق یابنده 31
2-1-4-7پردازش كننده كلامی در برابر دیداری… 31
2-1-4-8سبك شناختی تكانشی در مقابل تاملی… 31
2-1-4-9سبك های پیچیدگی شناختی در برابر سادگی شناختی… 32
2-1-4-10سبك های شناختی وابسته به زمینه و مستقل از زمینه. 32
2-2تعریف اهمال کاری… 34
2-2-1انواع اهمال كاران و مراتب آن.. 36
2-2-2ویژگی های اهمال کار : 37
2-2-3آثار اهمال کاری : 37
2-2-4پیامدهای اهمال کاری : 38
2-2-5بررسی علل اساسی اهمال کاری… 38
2-2-6آسیب های اهمال کاری مربوط به محیط… 39
2-2-7درمان اهمال کاری… 43
2-3تعریف رضامندی… 45
2-4پیشینه داخلی و خارجی پژوهش….. 47
قوانین ارسال دیدگاه در سایت