مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی

دسته بندی :مدیریت مدیریت 19

مبانی نظری و پیشینه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 88 کیلو بایت
تعداد صفحات 47
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه. 14

2-2- سرمایه اجتماعی.. 14

2-2-1- سرمایه اجتماعی از دیدگاه بوردیو. 16

2-2-2- سرمایه اجتماعی از دیدگاه كلمن.. 16

2-2-3- سرمایه اجتماعی از دیدگاه پوتنام. 17

2-2-4- تمایزات بر مبنای سطح تحلیل.. 18

2-2-5- تمایزات بر مبنای كاربردهای هنجاری.. 19

2-2-6- تمایزات بر اساس مزایای اصلی در مقابل مزایای ثانویه. 19

2-2-7- سرمایه اجتماعی در حوزه سازمان و مدیریت… 23

2-2-8- ابعاد سرمایه اجتماعی سازمانی.. 25

2-2-9- سازه های اندازه گیری.. 33

2-2-10- الگوهایی برای تبیین مفهوم سرمایه اجتماعی.. 33

2-2-11- نقش سرمایه انسانی و افراد در سرمایه اجتماعی سازمان. 35

2-2-12- ویژگی‌های سرمایه ‌اجتماعی.. 39

2-2-13- راههای ایجاد و حفظ سرمایه اجتماعی در سازمان. 41

2-2-14- مزایای سرمایه اجتماعی.. 43

2-2-15- هزینه‌های بالقوه سرمایه اجتماعی.. 45

2-3- معنویت در محیط كار. 46

2-3-1- نیازهای معنوی كاركنان و ظهور پارادایم معنویت در محیط کار. 49

2-3-2- تعاریف و دیدگاه‌های معنویت و معنویت در محیط کار. 51

2-3-3- رویکرد درون‌گرا / متافیزیکی.. 53

2-3-4- رویکرد دینی.. 53

2-3-5- رویکرد اگزیستانسیالیستی / سکولار. 54

2-3-6- رویکرد مخالفان معنویت… 55

2-3-7- مباحثی درباره روش تحقیق در زمینه معنویت در محیط کار. 55

2-3-8- مزایای معنویت در محیط کار. 57

2-3-9- مفهوم‌سازی معنویت در محیط كار. 58

2-3-10- رفتار شهروندی سازمانی و معنویت محیط كاری.. 60

2-4- پیشینه تحقیقات… 62

2-4-1- تحقیقات صورت گرفته در خصوص سرمایه اجتماعی.. 62

2-4-2- مطالعات صورت گرفته در خصوص معنویت در محیط کاری.. 65

بخشی از منابع فارسی

1- الوانی،سید مهدی و علی رضا شیروانی ؛ (1383) “سرمایه اجتماعی، اصل محوری توسعه”؛ تدبیر ،شماره 147

2- الوانی، سید مهدی و میرعلی سید نقوی (1381)، “سرمایه اجتماعی: مفاهیم و نظریه‏ها”؛ فصلنامه مطالعات مدیریت، شماره 33 و 34، صص 26-3.

3- الوانی، سید مهدی و حسن دانایی فرد (1380)؛ “مدیریت دولتی و اعتماد عمومی”؛ دانش مدیریت، شماره 55

4- پورعزت، علی اصغر (1382)؛ طراحی سیستم خط‏مشی گذاری، برای تحقق عدالت اجتماعی بر مبنای حكومت حق مدار علوی، رساله دكتری چاپ نشده دانشگاه تربیت مدرس.

5- رحمانپور ،لقمان؛ (1382) “.مدیریت سرمایه اجتماعی : رویکردی اثر بخش در مدیریت منابع انسانی”؛ مدیریت و توسعه ،شماره 19

6- سرمد ،زهره ؛عباس بازرگان و الهه حجازی(1381)؛روشهای تحقیق در علوم رفتاری؛ تهران؛چاپ ششم ؛ انتشارات آگاه.

7- شایگان، داریوش.(1381). « افسون زدگی جدید- هویت چهل تكه و تفكر سیار» ، چاپ سوم ، تهران: انتشارات فرزان روز.

8- شیروانی، علیرضا (1383)؛ تاثیر عملكرد سازمانهای بخش دولتی بر سرمایه اجتماعی، مدیریت و توسعه؛ شماره 20، صص75-47.

9- علوی، سید بابك؛ (1380)” نقش سرمایه اجتماعی در توسعه”؛ تدبیر شماره 116؛
صص40-3

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: