مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تصویر تناسلی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تصویر تناسلی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تصویر تناسلی در ۷ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۷
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تصویر تناسلی در ۷ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 



توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA
  • توضیحات کامل در مورد متغیر
  • پیشینه تحقیقاتی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

 

  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                       WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی توضیحات متغیر:

 

تصویر تناسلی خود به معنی تصور فرد از آلت تناسلی خویش است. به هدف مطالعه فعلی ،اصطلاح فرج جهت توصیف بخش خارجی آلت تناسلی زن بکار برده می شود و در ادامه هم تعاریف قانونی آناتومی زن بیان می شود. فرج مجموعه ای از بخش های خارجی آلت تناسلی شامل : لب بزرگ، لب کوچک، کلیتوریس، سوراخ پیشابراه، پرده بکارت و……. .از آن جایی که این مطالعه تصور تناسلی فرد را بررسی می کند فرج راهم در برمی گیرد زیرا ابراز خود گزارشی برروی درک فرد از بخش خارجی آلت تناسلی خود می باشد. بنابراین زمانی که اصطلاح تصور تناسلی خود مطرح می شود منظور فرج فرد می باشد.

آناتومی سکس بدن زن بیشترین نقش را در شکل گیری یک مفهوم یا هویت تناسلی بازی می کند ، اما مقالات  در این حیطه محدود می باشند. اصطلاح هویت تناسلی خود ابتدا توسط والتنر (۱۹۸۶) مورد بحث قرارگرفت کسی که بطور قوی  برروی جنبه های فیزیولوژیکال تناسلی  تأکید می کرد. بعداً، اندرسون (۱۹۹۹) منافع مثبت سلامتی عمومی زنانی که یک طرحواره جنسی مثبت داشته اند را گزارش کرد (به نقل از اسکیچ و همکاران، ۲۰۱۰).

 برمن، مایلز و پول (۲۰۰۳) اولین مطالعه خود را در زمینه تصور تناسلی خود در زنان را ارائه دادند که هدف بررسی ادراکات تناسلی زنان از طریق خود گزارشی بوده است. هویت تناسلی اینگونه بیان شده است :افکار شخصی در مورد ژنیتال افرادی که از طریق تجربه ژنیتال برانگیخته می شود (والنتر، ۱۹۸۶). تصور ژنیتال خود، تجربه فرد از ژنیتال خود علاوه بر هر تأثیری از پیام های اجتماعی فرهنگی (برمن و همکارانش، ۲۰۰۳) .


پیشینه تحقیقاتی

بخت (۲۰۱۰)، در تحقیقی به این نتیجه دست یافت که زنان با تصویر تناسلی ضعیف تر گزارش بیشتری از خود آگاهی در طی رابطه جنسی، اعتماد به نفس جنسی پایین تر ، رضایت جنسی پایین تر و رفتار های جنسی خطرناک تری از خود نشان می دادند و همین طور در این تحقیق زنان بزرگسال با تصویر اندام تناسلی ضعیف تر در کل میل جنسی پایین تری را گزارش کردند

در مطالعه ای که توسط هربنیک و همکاران (۲۰۱۱)  به منظور بررسی ویژگی های همراه با تصویر تناسلی زنان آمریکایی انجام دادند. نتایج نشان داد که اکثر شرکت کنندگان احساس مثبتی از تصویر تناسلی خود دارا می باشند. و تصویر تناسلی زنانه به طور معنی داری با عملکرد جنسی زنانه، رفتارهای زنانه جنسی و رفتارهای مراقبتهای بهداشتی مربوط به اندام تناسلی رابطه دارد. همچنین در این پژوهش از مقیاس تصویر تناسلی خود زنانه استفاده شد نتایج حاکی از روایی و پایایی این ابزار در بین زنان آمریکایی داراست.



 . Herbenick

 . The Female Genital Self-Image Scale


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: