مشاهده و دانلود پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
مشخصات فایل: عنوان: پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی تعداد اسلاید: ۳۰ اسلاید قالب بندی: پاورپوینت فهرست مطالب: تاریخچه بازاریابی اجتماعی تعریف بازاریابی اجتماعی بازاریابی به عنوان یکی از مداخلات برای تغییر رفتار قانون به عنوان یکی از مداخلات تغییر رفتار ترکیب رویکردهای سهگانه آموزش، بازاریابی و قانون برای تغییر در رفتار ابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعی مبادله مشتر ی محور ی رقابت تمایل مداوم برای اصلاح محصول آمیزه بازاریابی مراحل اجرای یک برنامه بازاریابی اجتماعی SMART Model قسمتی از متن: تعریف بازاریابی اجتماعی: طراحی، مداخله و کنترل برنامه هایی برای افزایش قابلیت پذیرش یک ایده یا عمل اجتماعی در یک گروه مخاطب. استفاده از مفاهیم و ابزارهای بازاریابی تجاری برای تاثیرگذاری روی رفتارهای فرد به منظور ارتقای سلامتی فرد و جامعه . توضیحات : این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ” اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی ” می باشد که در حجم ۳۰ اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیر …
قوانین ارسال دیدگاه در سایت