مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مشاهده و دانلود پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

 

پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده


د انلود پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف ، در قالب pptx و در ۲۶ اسلاید، قابل ویرایش، شامل :   محل بازاریابی هدفمند قسمت‌بندی (بخش بندی) بازار انواع قسمت های کوچک بازار مزایای بازاریابی قسمتی نسبت به بازاریابی انبوه بازاریابی تخصصی مشخصات بازار تخصصی بازاریابی محلی بازاریابی انفرادی استفاده از مشخصات جمعیت شناختی یا کسب زندگی برای بخش بندی بازار روش قسمت‌بندی بازار مبانی قسمت‌بندی بازار (متغیرهای اصلی قسمت بندی بازارهای مصرفی) مشخصات مصرفی واکنش های مصرفی نسبت به مزایای مورد انتظار، اوقات مصرف یا نام تجاری کالا قسمت بندی جغرافیایی قسمت بندی جمعیت شناختی قسمت بندی روانشناختی قسمت بندی رفتاری مبانی قسمت‌بندی بازار (قسمت بندی بازارهای تجاری) شرایط قسمت‌بندی کارامد شرایط قسمتهای بازار برای مفید بودن پنج الگوی انتخاب بازار هدف بازاریابی غیرتفکیکی بازاریابی تفکیکی تفاوت بازاریابی تفکیکی و غیرتفکیکی انتخاب بازار هدف با رعایت اصول اخلاقی …

 

 

 

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: