مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مطالعه نقش دولت در فعاليت هاي بازاريابي و خط مشي بازرگاني دولت در اين رابطه

مطالعه نقش دولت در فعاليت هاي بازاريابي و خط مشي بازرگاني دولت در اين رابطه

مطالعه نقش دولت در فعاليت هاي بازاريابي و خط مشي بازرگاني دولت در اين رابطه
عنوان مقاله: مطالعه نقش دولت در فعاليت هاي بازاريابي و خط مشي بازرگاني دولت در اين رابطه
مورد مطالعه: نقش دولت هاي اسلامي در فعاليت هاي بازاريابي
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 30
شرح مختصر:
ظهور انواع نظریات دربارة دولت در عرصة بازاريابي در دوران معاصر، لزوم روشن ساختن جایگاه دولت در بازار اسلامي و فعاليت هاي بازاريابي و مقایسة آن با دیگر نظریات را ضرور…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: