مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مقاله نقش مدیریت کیفیت فراگیر در بحران های سازمان

مقاله نقش مدیریت کیفیت فراگیر در بحران های سازمان

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 75 کیلو بایت
تعداد صفحات 14
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چکیده:

بروز بحران در سازمانهای مختلف با بینش مثبت بایستی به عنوان یك سرمایه تلقی شود و این به خاطر این است كه در بحران، مجموعه امكانات سازمان، ساختارها، نیروی انسانی، توانمندی قانونی، و… به خوبی با همدیگر تركیب شده و همدلی مناسبی در سازمان ایجاد و از امكانات بلااستفاده سازمان به نحو مطلوبی استفاده می شود. هرچند بروز بحران سرمایه است ولی بعضی از بحرانهای سركش، موجب اختلال در روند كار سازمانی شده و تحقق اهداف سازمان و مزیت رقابتی از بین می رود. بحران در سازمانها یك دفعه به وجود نمی آید بلكه طی مدت زمانی طولانی زمینه های آن در فرایندها، ساختارها و منابع انسانی شكل گرفته و سپس به بروز بحران منجر می شود.

برای پیشگیری از بحرانهای منفی و مدیریت صحیح بر آن، لازم است تمهیدات لازم قبل از شكل گیری خمیرمایه بحران، اندیشه شود. یكی از رویكردهایی كه به شكل جدی و عملیاتی به مدیریت بحران و پیشگیری از بروز بحران كمك می كند نظام مدیریت كیفیت فراگیر (TOTAL QUALITY MANAGEMENT) است. این امر به خاطر این است كه نظام مدیریت كیفیت فراگیر یك نظام مشكل یاب و بحران یاب است، بر این اساس و باتوجه به نقش موثر مدیریت كیفیت فراگیر در پیشگیری از مدیریت بحرانهای سازمانی در این مقاله سعی بر آن است مفهوم ومؤلفه های موثر در بحرانهای سازمانی، مفهوم مدیریت كیفیت فراگیر تبیین و به نقش نظام مدیریت كیفیت فراگیر (T.Q.M) در پیشگیری از بحرانهای نامطلوب در ابعاد مختلف پرداخته شود.

فهرست مطالب

مقدمه

مفهوم مدیریت كیفیت فراگیر

اهداف مدیریت كیفیت فراگیر

مؤلفه های موثر در بحرانهای سازمانی

نقش مدیریت كیفیت جامع

نقش مدیریت کیفیت فراگیر در بحران های سازمان

عوامل ناكامی مدیریت كیفیت جامع در بحران های سازمان

نتیجه‌گیری

منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: