مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مقایسۀ اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی

مقایسۀ اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 723 کیلو بایت
تعداد صفحات 89
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقدمه 2

بیان مسئله4

ضرورت و اهمیت تحقیق 6

اهداف تحقیق8

فرضیات تحقیق8

محدودیت­های تحقیق9

واژه­ها و اصطلاحات9

فصل دوم: مبانی نظری و ادبیات تحقیق

تعریف توجّه……………………………………………………………………………………………………………………………………… 12

تاریخچۀ توجّه13

نظریه­ های توجّه13

کانون توجّه18

شیوه­ های توجّه19

ویژگی­های توجّه20

هوشیاری و توجّه21

توجّه­ انتخابی21

توجّه و سطح مهارت22

رابطۀ توجه و اجرا23

دستورالعمل­های آموزشی و توجّه24

تصویرسازی ذهنی چیست25

چگونگی انجام تصویرسازی ذهنی25

انواع تصویرسازی ذهنی26

موارد استفاده از تصویرسازی ذهنی و آثار آن28

نظریه­های تصویرسازی ذهنی30

شیوه­های توسعۀ برنامه تمرین تصویرسازی ذهنی37

کاربردهای تصویرسازی ذهنی38

افزایش مهارت­های روان­شناختی38

تحقیقات مربوط به توجّه40

تحقیقات مربوط به تصویرسازی ذهنی52

تحقیقات مربوط به تصویرسازی کانون توجّه61

نتیجه­گیری63

فصل سوم: روش تحقیق

روش تحقیق65

جامعه و نمونۀ آماری65

متغیّرهای تحقیق65

ابزار اندازه­گیری و روش جمع­آوری اطلاعات66

شیوۀ اجرای تحقیق70

روش آماری و شیوه تجزیه و تحلیل اطلاعات73

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل اطلاعات و یافته­های تحقیق

بررسی توصیفی داده­ها76

آزمون فرضیۀهای آماری78

فرضیۀ اول78

فرضیۀ دوم79

فرضیۀ سوم80

فرضیۀ چهارم81

فرضیۀ پنجم82

فرضیۀ ششم83

فصل پنجم: بحث ونتیجه­گیری

یافته­های تحقیق85

بحث ونتیجه­گیری داده­های تحقیق86

پیشنهادات پژوهشی89

پیشنهادات آموزشی89

ابتدا محقّق در این فصل به ارائه خلاصه­ای از تحقیق، پرداخته سپس با مقایسۀ یافته­های کسب شده در این پژوهش، با پیشینۀ تحقیقات انجام شده، به بحث و بررسی اطّلاعات به­دست آمده، خواهد پرداخت و در نهایت، پیشنهاداتی در خصوص انجام تحقیقات آتی و برگرفته از این تحقیق ارائه خواهد داد. بدین منظور قبل از هر اقدامی در این­باره، لازم است یافته­های تحقیقات قبلی در همین زمینه با یافته­های حاصل از تحقیق حاضر مورد مقایسه قرار گیرند. همان­طور كه از اهداف و فرضیه­های این پژوهش برمی­آید محقّق برآن است كه به بررسی این سؤال بپردازد كه آیا تصویرسازی توجّه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری تکلیف ردیابی تأثیر دارد؟ نمونه آماری این پژوهش تعداد 30 نفر از بین 100 دانشجوی دختر 25 – 18 سال مقطع کاردانی رشتۀ تربیت­بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور بودند كه از آزمون اوّلیه پرسشنامة تجدید­نظرشدۀ تصویرسازی حركت، بالاترین امتیاز را کسب کردند، و به 3 گروه 10 نفری تقسیم شدند كه تمام مراحل گروه­بندی آنان به صورت تصادفی ساده صورت گرفت.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: