مقدمه ای بر آموزش الکترونیکی ویژه معلولان
مقدمه ای بر آموزش الکترونیکی ویژه معلولان
دسته بندی | فناوری اطلاعات |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 184 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 53 |
با شروع هزاره سوم ، فناوری اطلاعات به عنوان عمده ترین محور توسعه و تحول در جهان مدرن مطرح شده است و دستاوردهای آن به گونه ای با زندگی مردم عجین گردیده كه عدم دسترسی به آن برای هر قشری از جامعه باعث عقب ماندگی مضائف می شود. مقاله حاضر با نگاهی به استعدادها و نیروهای كشف نشده در انسانهایی كه در طول زندگی خود دچار كمبودهایی از نظر جسمی و ذهنی هستند، برای بالفعل كردن این استعدادها به معرفی تكنولوژی های به روز و نحوه استفاده از آن ها تحت فناوری آموزش الكترونیكی میپردازد. همچنین برای پیاده سازی این راهكارها مدلی نیز ارائه شده است كه سیر یادگیری الكترونیكی برای افراد معلول را تحت پورتال نامبرده را نشان می دهد .
2 – 1 – مقدمه :
3 – 1 – معلول به چه افرادی گفته می شود؟
5 – 1 – اهداف پژوهش :
6 – 1 – اهمیت و ضرورت پژوهش :
7 – 1 – فرضیه های پژوهش :
1 – 2 – مقدمه ای بر آموزش الکترونیکی (E-Learning)
2 – 2 – تفاوت آموزش سنتی و مدرن در اینجا سه تفاوت بررسی شده
4 – 2 – دسته بندی نوع یادگیری ومزیت های آموزش الکترونیکی
5 – 2 – مقایسه یادگیری از طریق آموزش الکترونیک و یادگیری در کلاسهای فیزیکی معمولی
6 – 2 – مزیت های آموزش الکترونیک
7 – 2 – برنامه های شرکت ها و موسسات برای آموزش الکترونیکی
8 – 2 – تعریف چند رسانه ای
9 – 2 – دسترسی به چند رسانه ای :
11 – 2 – آموزش الکترونیکی در خدمت کارآفرینی دیجیتالی معلولان
12 – 2 – مناسب سازی وب سایت ها جهت افراد معلول :
13 – 2 – راهکارهای مناسب سازی وب سایت ها برای افراد دچار اختلال در توجه و تمرکز :
14 – 2 – مناسب سازی وب سایت ها برای افراد دچار معلولیت ذهنی :
15 – 2 – مزایا و معایب آموزش الکترونیکی برای معلولان
16 – 2 – آموزش الکترونیکی، نوعی آموزش از راه دور
17 – 2 – ابزارهای آموزش الکترونیکی
18 – 2 – انواع معلولیت
نتیجه گیری :
قوانین ارسال دیدگاه در سایت