مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

موضوع مقاله: رمزنگاری برنامه های مبتنی بر وب و پایگاه داده های ابری

دسته بندی :امنیت محمد 74

موضوع مقاله: رمزنگاری برنامه های مبتنی بر وب و پایگاه داده های ابری

دسته بندی امنیت
فرمت فایل doc
حجم فایل 3.601 مگا بایت
تعداد صفحات 26
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

به همراه منابع و کتاب و 36 صفحه اسلاید آماده

موضوع مقاله: رمزنگاری برنامه های مبتنی بر وب و پایگاه داده های ابری

Protecting User Privacy in an Untrustworthy Environment

Secure and efficient data retrieval over encrypted data using attribute-based encryption in cloud storage

فهرست :

1 – مقدمه

2 -برنامه های مبتنی بر وب

3- ISO 9126 model

4- رمزنگاری

5 – سه سناریو

6- کارا تمودن محاسبات

7 – پایگاه داده ی ابری

8_ رمزنگاری قابل جستجو

9- رمزنگاری مبتنی بر ویژگی ها

10- توضیح سیستم

11-مزنگاری مبتنی بر ویژگی ها برای بازیابی داده در انبار داده ابری

12 – نیازمندی های امنیتی

13 – نتیجه گیری

مقدمه

در طول دهه ی گذشته کاربرد برنامه های مبتنی بر وب به سرعت افزایش پیدا کرده است به صورتی که امروزه این کاربردها سعی بر جانشینی برنامه های روزمره دارند. هر روزه افراد بیشتری ایده انجام کارها به وسیله برنامه های مبتنی بر وب را به جای برنامه های روزانه ، مستقل از توجه به سیستم عامل و پایگاه داده و platform و نرم افزار برنامه و فرمت فایلهای آن ها را می پذیرند . شرکتهای بزرگ نرم افزار نیز آغاز به معرفی این مفهوم مانند Google docs Photoshop express نمودند. این مفهوم ضمنا نیاز به سطح بالایی از امنیت دارد چرا که هر روزنه ی امنیتی یافت شده می تواند موجب از دست رفتن وجهه این کمپانی ها گردد. امنیت از قسمت های مهم در رشد و عملکرد هر نرم افزار کاربردی توزیع شده محسوب می گردد. این درخواست ها باعث گردیده است که برنامه های مبتنی بر وب، استاندارد مستقلی بسازند که سازگار با پایگاه های مختلف و دامنه های متفاوت جزئی و اختصاصی عمل نماید. با گسترش استفاده هرچه بیشتر از سرویس های مبتنی بر وب در توسعه ی برنامه های کاربردی توزیع شده، نیاز به رشد و استقرار مکانیزم های مناسب جهت حفاظت از این برنامه ها افزایش می یابد. با افزایش استفاده از آنها، عدم اعتماد به محیط عملیاتی برای اجرای برنامه ها، فزونی می یابد. برنامه های مبتنی بر وب منحصرانه از مرورگرهای وب و سرورهای وب به عنوان محیط عملیاتی استفاده می کنند. در این جا محیط عملیاتی سرور وب در نظر گرفته می شود. فراهم کردن امنیت و اطمینان و محیط عملیاتی کارا برای حفاظت از برنامه های وب فعالیتی است که امروزه چالش های زیادی به وجود آورده است. بنابراین برنامه های وب باید به این مسائل توجه کنند و مکانیزم هایی به وجود آورند تا از آسیب پذیری آنها جلوگیری نماید. مانند مکانیزم های رمزگذاری هر قسمت از داده هایی که به حریم کاربر وابسته است.

از طرفی دیگر ، با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از سرویس های بازیابی اطلاعات که مبتنی بر انبار داده ابری هستند ؛‌ یک فناوری که موجب سازماندهی یک بازار نیرومند در آینده نزدیک می گردد ، نوید داده می شود. با این وجود که مطالعات گسترده ای ، بازیابی داده ها بر بستر رمزنگاری داده ها در سرویس های ابری را پیشنهاد می کنند ،‌ بیشتر آن ها به فراهم کردن یک حوزه امنیتی قوی برای انبارهای داده در محیط های لایه ای تمرکز دارند. البته با توجه به این که این روش ها نیازمند متحمل شدن هزینه های گزافی برای ارائه دهنده سرویس های مبتنی بر ابر می شوند ، می توانند مانع عظیمی برای دسترسی به بازیابی کارای داده ها در انبار داده ای مبتنی بر ابر باشند.

1- برنامه های مبتنی بر وب

نرم افزارهای کاربردی توزیع شده

امروزه سرویس های کاربردی وب بسیار مهمند و به طور گسترده ای توزیع شده و فعال هستند. نرم افزار های کاربردی از تکنیک ها و قالب های پروتکل استاندارد شده ای که مبادله و یکپارچه سازی مقدار زیادی داده اینترنتی را ساده می کنند استفاده می نمایند. این تکنیک ها امکان اداره کارها را پس از تدوین آنها ، صرفنظر از نوع پایگاه داده و سخت افزار و نرم افزار و زبان برنامه نویسی که استفاده می گردد ، فراهم می کنند. یک بار تعریف و نصب این تکنیکها و برنامه ها در وب که سرویس خوانده می شوند باعث یافته شدن و مورد استفاده قرار گرفتن آنها توسط سرویس های وب دیگر و برنامه های کامپیوتری می شود.

صفحه 171 تا 181 از فصل 6

Table 6.12 Parity-bit drop table

انتقال[1] به چپ

پس از تبدیل مستقیم (Straight Permutation ) ؛ کلید به دو قسمت 28 بیتی تقسیم می گردد. هر قسمت یک یا دو بیت را به شکل شیفت حلقوی به چپ انتقال می دهد. در راندهای 1 و 2 و 9 و 16 یک بیت و در بقیه راندها 2 بیت منتقل می شود. سپس دو قسمت به شکل یک بخش 56 بیتی ترکیب می شوند.

جدول 6.13 تعداد بیت های انتقال پیدا کرده در هر راند را نشان می دهد.

Table 6.13 Number of Shift Bits

تبدیل متراکم[2]

تبدیل متراکم ( P-box ) ؛ 58 بیت را به 48 بیت تغییر می دهد که به عنوان کلید برای یک راند به کار برده می شود. تبدیل متراکم در جدول 6.14 نمایش داده شده است.

Table 6.14 Key-Compression Table

الگوریتم

اجازه دهید ما یک الگوریتم ساده به منظور ایجاد کلید راندها از کلیدی با بیت های متوازن ارائه دهیم. الگوریتم 6.2 از روال های مختلفی از الگوریتم 6.1 استفاده می کند . از جمله روال های جدید به کار برده شده انتقال به چپ است که در کد زیر نوشته شده است.

توجه کنید که در این جا T یک بلوک موقتی است.


[1] Shift

[2] Compression Permutation

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: