مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نقشه های گرافیك و نمودارها

دسته بندی :عمران مدیریت 37

نرم افزارCADD ساخت نقشه ها و نمودارها را پشتیبانی می كنند بسیاری از بسته های نرم افزاری ورودی از برنامه های CADD را خواهند پذیرفت بنابراین نقشه ها و نمودارها و سایر رسم های CADD می توانند موجب تولید بروشورها و سایر مواد نمایشی شوند بسته های نرم افزاری رسم های CADD را می پذیرند خروجی گرافیكی رنگی و با كیفیت بالا را مستهلك می كنند

دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 32 کیلو بایت
تعداد صفحات 82
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

نقشه های گرافیك و نمودارها

نرم افزارCADD ساخت نقشه ها و نمودارها را پشتیبانی می كنند . بسیاری از بسته های نرم افزاری ورودی از برنامه های CADD را خواهند پذیرفت . بنابراین نقشه ها و نمودارها و سایر رسم های CADD می توانند موجب تولید بروشورها و سایر مواد نمایشی شوند . بسته های نرم افزاری رسم های CADD را می پذیرند . خروجی گرافیكی رنگی و با كیفیت بالا را مستهلك می كنند .

F ×D ( فایل تبادل اطلاعات ) عوامل انتقال هستند ، سایرین ممكن است مستلزم چاپ كردن فایل بر روی دیسك در دستور HPGL باشد . فرایندهای مدرن چاپ و كامپیوتر به نقشه كشی كمك می نمایند . ظهور پردازش كلمه ، فن آوری چاپ جدید ، و CADD نمودارها و نقشه ها را به یك كانون جدید برای گزارشات مهندسی و نمودارهای تجاری می آورد .

اهمیت نمودارها CHART و نقشه های گرافیكیdiagram

نقشه ( چارت ) و نمودارهای گرافیكی بخش مهمی از رسم فنی است . آنها برای دانشمندان ، مهندسان ، ریاضی دانان و هر كس دیگر در زندگی روزمره دارای اهمیت است .

دانشمندان از نمودارها و نقشه ها برای ثبت ومطالعة نتایج تحقیق استفاده می كنند . مهندسان آنها را برای ثبت اطلاعات دربارة مواد و شرایط بكار می برند . ریاضی دان ها آنها را برای ثبت حقایق و اطلاعات عددی بكار می برد . دكترها ازنقشه ها برای ثبت دمای بدن استفاده می كنند ، عمل قلب و سایر توابع بدن استفاده می كنند . اكثر مردم نقشه ها و نمودارها را می خوانند و استفاده می كنند تا دربارة هوا ، وضع بازار ، بودجه ها و سایر مقصد بیاموزند .. ملاحظه می كنیم كه مسافت عكس العمل راننده و مسافت ترمز كردن اتومبیل افزایش می یابد وقتی كه سرعت زیاد می شود . محتوی بعضی اطلاعات است، اما سازمان خواندن و فهمیدن بیشتری لازم است

كه رابطه یك چیز را با چیز دیگر نشان می دهد . برای مثال آنها می توانند برای نشان دادن اوضاع اقتصادی بكار بروند . به كمك آنها ، شما می توانید با یك نگاه بگویید كه آیا هزینه زندگی و دستمزدها صعود می كند یا نزول می نماید .

1ـ سطح آب طبیعی دردریاچه چیست ؟

2ـ چه موقع بالاترین سطح آب رخ می دهد ؟

3ـ در چه ساعت هایی سطح آب پایین ترین است ؟

شما احتمالاً هیچ م پاسخ به پرسش ها را نخواهید داشت . مقیاس های افقی و عمودی باید تصویر درستی توسط زاویه شیب و منحنی ارائه كنند شما متوجه خواهید شد كه تفاوت impression توسط سه جدول ارائه می شوند . نقشه A یك تغییر خیلی ناگهانی را نشان می دهد . نقشه B یك تغییر طبیعی را نشان می دهد . در C یك تغییر آهسته و تدریجی نشان داده می شود . شما باید مقیاسی را انتخاب نمایید كه دقیق ترین تصویر اطلاعات ای را به شما بدهد .

شبكه چاپی یا كاغذگراف :

در های بسیاری موجود است . با خطوط 4،5،8 ،10 ،16 ،و20 اینچ و های دیگر برای نقشه كشی استفاده می شود . اندازه های متریك نیز موجود هستند . كاغذ گراف دارای خطوط معین چاپ شده و ضخیم تر از دیگران نیز موجود است . این نوع كاغذگراف رسم نقاط را آسان و خواندن نمدار را ممكن می كند هر خط دهم را پر رنگ می نمایند و تا (25mm)1.00 خطوط از هم فاصله دارند . خطوط بر روی كاغذ شطرنجی ( شبكه ای ) ممكن است مربع و مستطیل را تشكیل دهند .

نقشه های خط :

اغلب برا نمایش تغییرات بكار می روند . تغییرات در آب و هوا ، بالا و پایین رفتن مقیاس ها ، یا در رشد جمعیت و می تواند گرافیكی نشان داده شود . یك نقشه خطی دارای چندمنحنی می تواند باشد . یك نقشه تبدیل با یك منحنی اغلب برای تغییر از یك مقدار به دیگری بكار می رود . نقشه تبدیل از فارنهایت به سلسیوس را نشان می دهد محتوی چهار منحنی است كه بخش های گوناگون كشور را مقایسه می كند .

برای رسم یك نقشه خطی

مراحل 1الی9 را برای تهیه یك جدول خطی دنبال كنید .

1ـ اطلاعات را تهیه و فهرست كنید

2ـ صفحه كاغذ ساده را انتخاب كنید .

3ـ یك اندازه مناسب برای نقشه انتخاب كنید بطوری كه طرح كلی موثر باشد .

4ـ یك مقیاس مناسب انتخاب كنید .

5ـ اگر كاغذگراف استفاده نشود ، خطوط افقی نازكی رسم كنید . ( محور x یا اكسیس ) سپس خطوط عمودی را رسم كنید . ( محور y یا اوردنه ) این مراحل نشان داده می شود .شما متوجه خواهید شد كه محل برخورد x و y ، صفر می باشد .

6ـ تقسیم بندی مقیاس ( اشل) انجام شود ( روی محور x و روی y )B 10ـ22

7ـ مقادیر مقیاس روی محورهای x وy مشخص می گردد .

8ـ نقاط را بدقت توسط اطلاعات ای كه فهرست كرده اید رسم كنید . از دایره ها مثلث ها یا مربعات بجای صلیب ها و یا نقاط برای نقاط رسم استفاده نمایید . اگر شما بیش ز یك منحنی بر روی یك نقشه رسم كنید ، انواع مختلف خطوط یا رنگ های متفاوت برای هر منحنی استفاده كنید . ، یك خط پر و پیوسته از روشن ترین رنگ برای مهمترین منحنی استفاده كنید .

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: