مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 91) + منبع طرح سوال+ شماره صفحه

دسته بندی :مدیریت مدیریت 37

عنوان پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 91) منبع طرح سوال شماره صفحه طرح سوال دسته مدیریت( کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور) در این فایل بصورت جامع و تشریحی به تمامی 20 سوال تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 9

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pdf
حجم فایل 119 کیلو بایت
تعداد صفحات 7
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

عنوان: پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 91) + منبع طرح سوال+ شماره صفحه طرح سوال

دسته: مدیریت( کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور)

در این فایل بصورت جامع و تشریحی به تمامی 20 سوال تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 91) پاسخ داده شده است ضمن اینکه منبع طرح سوال به همراه شماره صفحه تمامی سوالات نیز ذکر شده است. تهیه این فایل در شناخت منابع طح سوال و همچنین مباحث سوال خیز کمک فراوانی به شما خواهد کرد.

به عنوان نمونه پاسخ سوالهای 1 و 9 را در زیر ارائه داده ایم:

1- در رهیافت کمی و سیتمی به ترتیب فرض انسان چگونه است؟

1) پیچیده – پیچیده 2) عقلایی – پیچیده 3) عقلایی – خودشکوفا 4) پیچیده – خودشکوفا

گزینه 1 صحیح است (مبانی سازمان و مدیریت رضائیان، ص 81).

توضیح:

دوره

مفروضات

1. رهیافت سنتی (کلاسیک)

انسان عقلایی- اقتصادی است.

2. رهیافت روابط امسانی یا منابع انسانی( نئوکلاسیک)

انسان اجتماعی و خودشکوفاست.

3. رهیافت کمی

انسان پیچیده است.

4. رهیافتهای سیستمی و اقتضایی

انسان پیچیده است.

5. آثار بعدی در تبیین رهیافتهای سیستمی و اقتضایی

انسان پیچیده است.

9- کدام استراتژی محیطی با حصول اطمینان از اینکه عرضه مواد اولیه کافی بوده و ستاده ها نیز جذب بازار خواهند شد، احتمال توقف در عملیات سازمان را کاهش خواهد داد؟

1) ایمن سازی 2) ائتلاف 3) سهمیه بندی 4) جذب عوامل تهدیدکننده

گزینه 1 صحیح است(تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی استیفن رابینز ترجمه و نگارش الوانی و دانایی فرد، ص 313).

توضیح:

ایمن سازی یا ضربه گیری به وسیله حصول اطمینان از اینکه عرضه مواد اولیه کافی بوده و ستاده ها نیز جذب بازار خواهند شد، احتمال توقف در عملیات سازمان را کاهش خواهد داد. از طریق ایمن سازی هسته اصلی عملیات از ناحیه داده و ستاده در برابر تاثیرات محیطی، به مدیریت اجازه می دهد که به عنوان یک سیستم بسته عمل کند.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: