پاورپوینت بازاریابی تک به تک
پاورپوینت بازاریابی تک به تک در ۱۴ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۱۴ |
حجم | ۱۱۱۲ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | بازاریابی |
توضیحات کامل
پاورپوینت بازاریابی تک به تک در ۱۴ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب
مقدمه
تعریف بازاریابی تک به تک
تفاوت بازار یابی تک به تک با سنتی
اهمیت بازار یابی تک به تک
اهمیت رضایت مشتری
تعریف رضایت مندی مشتری
چرا باید بسوی بازاریابی تک به تک برویم ؟
انواع نیاز مشتری
مراحل اجرایی بازاریابی تک به تک و شناخت نیاز مشتری
نتیجه گیری
منابع
قسمتی از متن
بازاریابی تک به تک تمام گامهایی که شرکت جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود بر می دارد را در بر دارد. بازاریابی تک به تک ، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزشهای جدید برای مشتریان است که در آن منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود.
توجه: پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت