پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی بانک ملت شهرستان …..)
پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی بانک ملت شهرستان …..)
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 682 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 26 |
بیان مسئله
توسعه روزافزون فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی، دستاوردهای فراوانی را برای جامعه بشری به ارمغان آورده است و تاثیر شگرفی بر زندگی مردم و نیز رفتار و مناسبات اجتماعی آنان گذارده است. کیفیت خدمات و وفاداری مشتری نسبت به پذیرش آن از مباحث استراتژیک برای سازمانهای خدماتی به شمار می روند. ارائه ی خدمات با کیفیت بالا برای بقاء و سودآوری سازمانها ضروری است. نیاز به درك و ارتقاء کیفیت خدمات با توجه به مزایایی که ارائه ی خدمات با کیفیت بالا همچون حفظ مشتری، وفاداری مشتری، جذب مشتریان جدید، ایجاد رضایتمندی پایدار در مشتری و غیره برای سازمان دارد، مورد توجه قرار گرفته است. در دنیای رقابتی امروز ارائه ی خدمات با کیفیت بالا یک ضرورت برای سازمانهای خدماتی به خصوص بانکها می باشد. بانکها موظفند به عنوان موسسات خدمت رسانی به نحو موثری در تحقق نیازهای مشتریان گام برداشته و خود را با نیازهای جامعه هماهنگ سازند.
بنابراین مسئله پژوهش، پذیرش خدمات بانکداری الکترونیکی درمیان مشتریان بانک ملت شهرستان اردبیل می باشد
اهداف تحقیق
•اهداف اصلی تحقیق
شناسایی عوامل موثر بر پذیرش خدمات الکترونیک در میان مشتریان بانک ملت شهرستان اردبیل.
•اهداف فرعی تحقیق
1- شناسایی و تاثیر بعد کارآیی بر پذیرش خدمات الکترونیک در میان مشتریان بانک ملت شهرستان اردبیل.
2- شناسایی و تاثیر بعد پاسخگویی بر پذیریش خدمات الکترونیک در میان مشتریان بانک ملت شهرستان اردبیل.
3- شناسایی و تاثیر بعد قابلیت دسترسی بر پذیریش خدمات الکترونیک در میان مشتریان بانک ملت شهرستان اردبیل.
4- شناسایی و تاثیر بعد امنیت بر پذیریش خدمات الکترونیک در میان مشتریان بانک ملت شهرستان اردبیل.
.
.
.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت