مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت بررسی مهارتهای ارتباطی والدین

پاورپوینت بررسی مهارتهای ارتباطی والدین

پاورپوینت مهارتهای ارتباطی والدین در ۴۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۴۰
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی روانشناسی

توضیحات کامل

پاورپوینت مهارتهای ارتباطی والدین در ۴۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 


هدف نهایی ارتباط:


  هدف نهایی ارتباط این است که ما بتوانیم خود را به عبارتی به صورت عامل موثر در بیاوریم که روی دیگران موثر باشیم

به بعبارتی دیگر طرفین در یک ارتباط بتوانند با یکدیگر مبادله افکار، عقاید داشته و یکدیگر را درک نمایند نتیجه اینکه هدف نهایی برقراری ارتباط رسیدن به هدفهای عالی انسانی است.

 

اهداف ارتباط:

 

.۱شناخت و آگاهی از محیط اطراف خود

.۲شناخت خود و دیگران

.۳انتقال و بهره گیری اطلاعات، دانش و تجارب

.۴رفع نیازهای روانی، اجتماعی و جسمانی

.۵ادامه حیات فردی و اجتماعی

.۶رشد و شکوفایی توانائیها

.۷انجام مسئولیتهایی که از طرف جامعه به عهده افراد گذاشته می شود.


عناصر تشکیل دهنده ارتباط:

ارتباط فرآیندی است شامل ۵ عنصر :


.۱فرستنده پیام

.۲گیرنده پیام

.۳پیام

.۴کانالهای ارتباطی

.۵بازخورد


  1-فرستنده پیام (Sender): به معنای فردی که آغاز کننده و منبع ارتباط است.

  2-گیرنده پیام (Reciver): مخاطب یا فردی است که مقصود پیام است در ارتباط اهمیت گیرنده بیش از فرستنده است. زیرا اگر فرستنده پیامی را نفرستد ارتباط شروع نخواهد شد در حالیکه اگر گیرنده ، پیام را دریافت نکند ارتباط شروع اما برقرار نشده است . گیرنده و فرستنده پیام دارای ۵ خصوصیت مشترک می باشند:

۱-مهارتهای ارتباطی

۲-گرایشها 

۳-دانش

۴-نظام اجتماعی

۵-فرهنگ


  3پیام Singnal: پیام شامل نظر و ایده ای است که توسط فرستنده فرستاده می شود و منظور همان محتوای پیام و عناصر تشکیل دهنده آن مانند تن صدا و لحن صدا

  4-کانالهای ارتباطی Canales: وسایلی هستند که پیام ها به وسیله آنها از فرستنده به گیرنده می رسند. کانالهای ارتباطی شامل دیدن، شنیدن، لمس، بوئیدن و چشیدن است.

  5-بازخوردFeed back: پاسخی را که از طرف گیرنده پیام فرستاده می شود و فرستنده آن را دریافت می کند، بازخورد یا فیدبک می نامند. بازخورد همان اثر پیام یا رفتار معینی است که دریافت کننده تحت تاثیر پیام از خود نشان می دهد.


ارتباط کلامی:

 

  ساده ترین وسیله برقراری ارتباط زبان است که در آن از کلمات استفاده می شود. کلمات ابزارهایی هستند برای بیان افکار و عقاید و احساسات در بیشتر موارد عمل متقابل انسانها زبان است.

 

ارتباط غیر کلامی:

 

  تحقیقات نشان می دهد که ۶۵% ارتباط به صورت غیر کلامی انتقال پیدا می کند .  پیامهای غیر کلامی معمولا موثرتر و بهتر از پیامهای کلامی می باشد زیرا پیامهای غیر کلامی گویایی بیشتری از کلمات دارند مانند یک لبخند ساده که نشان دهنده احساس و علاقه است و کودک در ۷ سالگی معمولا ارتباط غیر کلامی را می آموزد.

 

انواع پیامهای غیر کلامی:


.۱وضعیت بدن

.۲حالت چهره

.۳حالت نگاه

.۴آهنگ و تن صدا

.۵ظاهر فرد

.۶لمس

.۷سکوت


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: