پاورپوینت مدل اندازه گـیری چند عامـلی بهـره وری در سازمان خدماتی
پاورپوینت مدل اندازه گـیری چند عامـلی بهـره وری در سازمان خدماتی
پاورپوینت مدل اندازه گـیری چند عامـلی بهـره وری در سازمان خدماتی در ۱۹ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۱۹ |
حجم | ۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
پاورپوینت مدل اندازه گـیری چند عامـلی بهـره وری در سازمان خدماتی در ۱۹ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
مفهوم بهره وری عمیقاً ریشه در بافت صنعت انبوه دارد و شاید همین دلیلی برای نادیده گرفتن بهره وری در مدیریت خدمات است.
گیوپتا در سال ۱۹۹۵ خاطر نشان کرد محاسبه و سنجش بهره وری در صنعت خدمات مسأله پیچیده ای است و برای پیچیدگی آن خصوصیات و ویژگی های زیر را قید نمود:
۱- غیر ملموس بودن خدمات مانع گردآوری ، شمارش و صورت برداری کالاهای تولیدی خدماتی شده است.
۲- میزان بهره وری قابلیت برآورد کردن تقاضا را دارد ولی برای عرضه قابلیت برآورد ندارد.
۳- حتی اگر سنجش بهره وری برای عملکرد خدماتی سازمان بصورت سنتی انجام پذیرد یک سؤال هنوز بی پاسخ می ماند و آن اینکه چه چیزی باید بعنوان درونداد و برونداد اندازه گیری شود.
سازمان خدماتی دامنه وسیعی دارد که می تواند شامل خدمات مالی ، حمل و نقل ، مراقبت های پزشکی ، خرده فروشی ، تحصیلات ، بیمارستان ، توریسم و خدمات مشاوره باشد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت