مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت

دسته بندی :حسابداری مدیریت 43

دانلود پاورپوینت با موضوع مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت، در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل چرا ارزش آفرینی، پارادایم ارزش آفرینی، ارزش آفرینی و حسابداری مدیریت، تعریف ارزش و ارزش آفرینی، چهار تعریف مصرف کننده از ارزش از دیدگاه زمیتال، دو دیدگاه سنجش و ارزیابی ارزش، دسته بندی ارزش، تعریف مهندسی ارزش، فرایند مهندسی ارزش

پاورپوینت مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت

دسته بندی حسابداری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1.971 مگا بایت
تعداد صفحات 28
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت، در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

چرا ارزش آفرینی؟

پارادایم ارزش آفرینی

ارزش آفرینی و حسابداری مدیریت

تعریف ارزش و ارزش آفرینی

چهار تعریف مصرف کننده از ارزش از دیدگاه زمیتال

دو دیدگاه سنجش و ارزیابی ارزش

دسته بندی ارزش

تعریف مهندسی ارزش

فرایند مهندسی ارزش

نقش مهندسی ارزش

کارکردهای مهندسی ارزش

زنجیره ارزش در فرآیند تولید و جایگاه مهندسی ارزش

جایگاه مهندسی ارزش در کنترل هزینه ها

مزایای مهندسی ارزش

تعریف زنجیره ارزش و کارکرد آن

هزینه یابی زنجیره ارزش

فعالیت های فاقد ارزش و تصمیم گیری مدیران

مدلهای ارزش مشتری

مدل اجزا ارزش

مدل نسبت هزینه-منفعت

مدل هدف-ابزار

قیمت گذاری بر مبنای ارزش

مراحل قیمتگذاری بر مبنای ارزش

نقش زنجیره ارزش در حسابداری مدیریت

قسمتی از متن:

برای تبیین نقش حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی باید به گستردگی دامنه وظایف حسابداری مدیریت توجه کرد که عبارتند از: کمک به تصمیم گیری های مدیریت در سطح راهبردی و عملیاتی، اعمال کنترل مدیریت فراهم نمودن اعمال مدیریت هزینه و مدیریت ریسک، کمک به سنجش واقع بینانه و منصفانه عملکرد، تلاش در جهت تحکیم ارزشهای سازمان از طریق تهیه و تدارک گزارشهای قابل اتکا،مربوط و قابل مقایسه به مدیریت، کمک به شناسایی فعالیت ها به تفکیک دارای ارزش و فاقد ارزش.

ارزش، قیمت کالا و خدماتی است که مشتری حاضر است آن را بپردازد به نحوی که قیمت آن علاوه بر جبران هزینه تولید آن،مازاد ارزش یا سود برای تولید کننده و صاحبان شرکت خلق نماید. ارزش مشتری، سطحی از بازده منافع محصول برای پرداخت مشتری در یک مبادله خرید است. ارزش مشتری از دید تهیه کننده: ارزش اقتصادی مشتری برای شرکت تعریف می شود که از تعریف ارزش مشتری مبتنی بر تقاضا به عنوان ارزش شرکت یا ارزش محصول آن برای مشتری متفاوت است.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ” مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت” می باشد که در حجم 28 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های حسابداری، مدیریت مالی و مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: