مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پایان نامه راهكارهای توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزها

دسته بندی :روانشناسی مدیریت 22

پایان نامه راهكارهای توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزها

دسته بندی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 80 کیلو بایت
تعداد صفحات 95
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب
عنوان
چكیده تحقیق
فصل اول- كلیات وروش تحقیق
فصل دوم- بررسی ادبیات تحقیق
فصل سوم- یافته‌های پژوهشی
فصل چهارم – نتیجه گیری و پیشنهادات
منابع و مآخذ
پیوست‌ها
پیوست 1- تلخیص داده‌های روش‌شناسی و محتوایی

چكیده تحقیق:
عنوان تحقیق «راهكارهای توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزها» است كه با روش فراتحلیل (Meta-Analysis) انجام شده است.
هدف فراتحلیل حاضر نیل به نتایج كلی و كاربردی از طریق تركیب منابع و مطالعاتی است كه در داخل كشور در زمینة « توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزها» صورت گرفته است.
این فراتحلیل كه از طریق بررسی و ارزیابی 48 اثر علمی انجام شد دو بُعد روش شناختی و محتوایی را مد نظر قرار داد. در بُعد روش شناختی نتایج نشان داد كه مطالعات مورد بررسی در عین حال كه انباشت خوبی از ایده‌های نظری و راهكارهای عملی را ارائه می‌كنند دارای اشكالات و نواقص متعددی هستند از جمله: عدم سازگاری بین اهداف، چارچوب نظری، روش تحقیق، نتایج و راهكارها- بدیهی بودن بسیاری از فرضیه‌ها- عدم استفاده از تكنیك‌های پیشرفتة تجزیه و تحلیل- مناسب نبودن حجم نمونه – اتكا به روش‌های نظری و …
از جنبة محتوایی نیز این فراتحلیل پس از آسیب شناسی مختصر مطالعات و مشخص نمودن مشكلاتی چون عدم تناسب نتایج با اهداف پژوهش، ضعف ارتباط و تناسب راهكارها با هدف تحقیق و … در جستجوی تئوری مشترك و بنیادین تحقیق برآمد. در این بررسی مشخص گردید 6/39 آثار مبتنی بر تئوری جاذبه- دافعه و 4/37 درصد مبتنی‌بر آموزه‌های نظری مشابه و مرتبط با آن بوده‌اند. در درجه سوم 6/16 درصد آثار به سایر تئوریها تكیه كرده‌اند كه آنها نیز عمدتاً تعارضی با گروه اول و دوم نداشته و به دلیل وسعت و قابلیت فراگیری كه تئوری جاذبه- دافعه دارد می‌توان از آموزه‌های آنها چون مبحث «چرخش مغزها» به عنوان مكمل بهره گرفت.
در زمینة راهكارهای پیشنهادی، این تحقیق نشان داد كه 72% از 255 پیشنهاد ارائه شده، غیر شفاف و كلی و تنها 28% آنها قابل اجرا و شفاف‌اند.
سپس این راهكارها به چهار سطح بین‌المللی، ملی (كلان) میانی ( سازمانی) و خُرد (بازیگران) تقسیم گردید. در این میان تأكید اصلی محققان بر راهكارهای سطح ملی (جامعه – كشور- دولت) بوده است.
در بخش پیشنهادات تلاش شد ضمن استفاده از پیشنهادات محققان، الزامات اجرایی تئوری محوری تحقیق را در قالب پیشنهاد هفت سیاست‌ و 9 برنامة عملی بیان كنیم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: