مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پرسشنامه ابراز وجود دانگل یولی و همکاران

پرسشنامه ابراز وجود دانگل یولی و همکاران

دانلود پرسشنامه ابراز وجود دانگل یولی و همکاران تدوین شده و توسط منیژه شهنی ییلاق و فریبا منصور، ترجمه و تعیین اعتبار گردید

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۶
حجم ۱۳ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

مقیاس ابراز وجود

این مقیاس در سال توسط دانگل یولی، ارنستتی هالبرگ، آلن جی سلمون، و ریچارد اف هاس، تدوین شده و توسط منیژه شهنی ییلاق و فریبا منصور، ترجمه و تعیین اعتبار گردید. این پرسشنامه (۳۳) ماده‌ای می‌باشد که در واقع (۳۳) موقعیت میان فردی را توصیف می‌کند و آن چه را که معمولا پاسخ دهنده، در هر موقعیت انجام می‌دهد با ۳ گزینه معین می‌سازد. در هر کدام از موقعیت‌ها صرفاً یکی از گزینه‌ها، به عنوان پاسخ مبتنی بر ابراز وجود معین شده است. نمرات با هم جمع شده و یک نمره کلی ابراز وجود فراهم می‌سازد که می‌تواند دامنه ای بین ۰ تا ۳۳ را در بر داشته باشد (بنابراین نمرات بالاتر، منعکس کننده ابراز وجود بیشتر است) سؤالاتی که گزینه (الف) آن‌ها بیانگر ابراز وجود است عبارت‌اند از: (۶، ۱۰،۱۴، ۲۰، ۲۱، ۲۳، ۲۶، ۲۸، ۲۹، ۳۱، ۳۲) و پرسش‌هایی که گزینه ب آن‌ها حاکی از ابراز وجود است عبارت‌اند از: (۱، ۷، ۹، ۱۲، ۱۵، ۱۸، ۱۹، ۲۲، ۲۷، ۳۰، ۳۳) و بالاخره سوالاتی که گزینه ج آن‌ها بیانگر ابراز وجود است عبارت‌اند از: (۲، ۳، ۴، ۵، ۸، ۱۱، ۱۳، ۱۶، ۱۷، ۲۴).

 

 

 

 

 

روایی و  پایایی پرسشنامه ابراز وجود

مقصود از روایی آن است که وسیله اندازه گیری به واقع بتواند خصیصه مورد نظر را اندازه بگیرد نه خصیصه دیگر را، مقصود و ماهیت پرسشنامه فقط از راه مطالعه و بررسی روایی آن معلوم می‌گردد (هومن،۱۳۸۰).برای بدست آوردن روایی پرسشنامه، از نظرات استاد راهنما و صاحبنظران استفاده شد.مقصود از پایایی یک وسیله اندازه گیری آن است که اگر خصیصه ای مورد سنجش را با همان وسیله یا وسایل مشابه و قابل مقایسه با آن را تحت شرایط مشابه دوباره اندازه گیری کنیم، نتایج حاصل تا چه حد مشابه، دقیق و قابل اعتماد است.روشی که در این تحقیق جهت تعیین پایایی پرسشنامه مورد استفاده قرار گرفت روش آلفای کرونباخ است این روش برای محاسبه همسانی درونی ابزار اندازه گیری از جمله پرسشنامه‌ها یا آزمون‌هایی که خصیصه‌های مختلف را اندازه گیری می‌کنند به کار می‌رود (سرمد و دیگران،۱۳۸۱).
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: