مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر فساد اداری از نگاه کارکنان سازمان

پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر فساد اداری از نگاه کارکنان سازمان

هدف از این پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر فساد اداری از دیدگاه کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۷
حجم ۱۴۵ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

این پرسشنامه در مورد فساد اداری می باشد.که در آن به بررسی عوامل موثر بر فساد اداری از دیدگاه کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور اداره کل شرق تهران می پردازیم.

چکیده پرسشنامه فساد اداری:

مولفه : دارد
منبع : دارد
روایی  و پایایی : دارد
نمره گذاری و مختصات : دارد
نوع فایل : word (قابل ویرایش )
تعداد گویه ها: ۳۰
تعداد سوالات پرسشنامه: ۲۴ سوال


چکیده
یکی از مهمترین عواملی که نظام اداری را تهدید می کند،
فساد اداری است . هنگامی که وجود فساد اداری را در اداره یا سازمانی تائید می کنیم. معمولا به آن معناست که قانون به خوبی اجرا نمی شود یا به عبارتی ، اجرای قانون مورد سوء استفاده واقع می شود، تا افراد به اهداف سوء خودشان برسند.

این پژوهش با هدف بررسی عوامل موثر بر فساد اداری از دیدگاه کارکنان اداره کل شرق تهران انجام شد. در یک مطالعه توصیفی پیمایشی، کارکنان سازمان امور مالیاتی شرق تهران به عنوان جامعه آماری وارد مطالعه شدند، جامعه آماری درپژوهش حاضر شامل کارکنان با پست های سازمانی معاون مدیر کل ، رئیس اداره امور مالیاتی ، رئیس گروه مالیاتی ، کارشناس ارشد مالیاتی ، کارشناس مالیاتی ،کارکنان ستادی و کارکنان هیات های حل اختلاف مالیاتی است.

حجم جامعه آماری پژوهش مورد نظر، ۴۸۵ نفر می باشد. از حیث تحصیلات مقاطع دیپلم تا  بالاتر در نظر گرفته شده است. تعداد نمونه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده، و با استفاده از فرمول کوکران  ۲۱۴  نفر بدست آمده است. پس از جمع آوری داده ها و اطلاعات ، و بررسی وتلخیص آن ها برای بررسی متغیرهای جمعیت شناختی از آمار توصیفی و برای بررسی فرضیه ها از آمار استنباطی استفاده شده است. از آنجا که ابزار جمع آوری اطلاعات در این پژوهش پرسش نامه محقق ساخته بوده، پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کزونباخ  ۸۴۱۹/۰ تعیین شد.

فرض نرمال بودن فرضیه ها با استفاده از آزمون کلموگروف – اسمیرنوف به اثبات رسید چون تمامی آماره ها بالای ۰٫۰۵ است فرض نرمال بودن تایید می شود و با استفاده از روش تحلیل رگرسیون به آزمون فرضیات تحقیق  پرداختیم. رگرسیون چندمتغیره یکی از پایه ها و اساس تحلیل داده ها است و روابط بین داده های آماری را بطور آشکار نمایان می کند. با توجه به نتایج آزمون رگرسیون، فرض صفر یعنی عدم ارتباط میان متغیرها برای تمامی فرضیه ها در سطح معنی داری ۰۰/۰ رد شده و تمامی فرضیات تایید می شوند. نتایج بررسی معناداری نشان می‌دهد که روابط بین کلیه متغیرهای تحقیق مورد تأیید قرار گرفت همچنین نتایج رتبه بندی عوامل موثر بر بروز فساد اداری به وسیله آزمون میانگین رتبه ای فریدمن نشان داد که عوامل اقتصادی دارای بالاترین میزان رتبه بوده است. همچنین، همان‌طور که در نتایج بدست آمده از آزمون رگرسیون مشاهده می‌شود، فرضیات تخقیق مورد تائید می باشد، تأثیر کلی عوامل اقتصادی بیشتر از سایر متغیرها بوده است. که توجه جدی مسولان را برای بهتر شدن وضعیت  اقتصادی کارکنان را که باعث جلوگیری از بروز فساد اداری می شود را می طلبد.

واژگان کلیدی:فساد اداری، سازمان امورمالیاتی، کارکنان، متغیر، عوامل اقتصادی

توضیحات بیشتر و دانلود

صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: