مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر وفاداری برند

پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر وفاداری برند

دانلود پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر وفاداری برند بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲
حجم ۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر وفاداری برند

 

 

نگه داشتن مشتریان قدیمی به اندازه‌ی جذب مشتری جدید، حائز اهمیت است. امروزه که کسب‌و‌کارهای گوناگون به سرعت شکل می‌گیرند و رشد می‌کنند، باقی ماندن در عرصه‌ی رقابت، نیازمند تلاش برای حفظ مشتریان است. اما عوامل موثر بر وفاداری مشتریان چه عواملی هستند؟ ما در هر کسب‌و‌کاری، معمولا بر جذب مشتریان جدید تمرکز می‌کنیم و با راهکارهایی مانند کمپین‌های تبلیغاتی، کدهای تخفیف، تخفیف‌های ویژه برای مشتریان جدید و… سعی می‌کنیم تا افراد جدیدی را به جمع مشتریان خود اضافه کنیم. با این حال اگر نتوانیم با ارائه‌ی خدمات خوب، رضایت مشتریان را جلب کنیم یا اینکه شرکت دیگری تخفیف‌ها و امکانات بهتری به آنها عرضه کند، قادر نیستیم وفاداری مشتریان را برای همیشه حفظ کنیم.

این نکته را فراموش نکنید که وفاداری فقط در حراج و فروش بیشتر سنجیده نمی‌شود. در دنیای کسب‌و‌کار، مشتریان وفادار و متعهد، حامیان برند شما هستند و در حلقه‌ی اجتماعی و افراد پیرامون خود، به عنوان سفیر و نماینده‌ی شما عمل می‌کنند.

یک مشتری، پیش از اینکه برای اولین بار محصول شما را خریداری کند، به محصول و شرکت دیگری وفادار بوده است. بنابراین، اتفاقی افتاده که این فرد را به سوی محصول شما کشانده است. مثلا ممکن است قیمت محصول قبلی افزایش پیدا کرده باشد یا آن محصول دیگر تولید نشود. در هر حال، این مشتری محصول شما را انتخاب کرده است. به هر دلیلی که این اتفاق افتاده باشد، شما باید از این فرصت استفاده کنید و این فرد را به یک مشتری وفادار تبدیل کنید.

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب 🙂
نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc

*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.


 
 
 
 
*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد
 
***  پرسشنامه دارای 12 سوال است.
 
 

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان  بررسی تاثیر عوامل موثر بر وفاداری برند تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.
 
 
 
مقیاس طیف لیکرت:
 
  1. کاملا موافقم
  2. موافقم
  3. نظری ندارم
  4. مخالفم
  5. کاملا مخالفم

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون 

بررسی تاثیر عوامل موثر بر وفاداری برند

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

 

 

عنوان:

بررسی تاثیر عوامل موثر بر وفاداری برند

استاد راهنما:

 

استاد مشاور:

 

نگارش:

 

 

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: