مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پرسشنامه جهت گیری هدف الیوت و مک گریگور

پرسشنامه جهت گیری هدف الیوت و مک گریگور

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 741 کیلو بایت
تعداد صفحات 4
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرسشنامه جهت گیری هدف الیوت و مک گریگور

مشخصات « پرسشنامه جهت گیری هدف الیوت و مک گریگور »
روایی و پایایی: دارد
خرده مقیاس ها: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد سوال: 13 سوالی

نوع فایل: word

گویه های پرسشنامه جهت گزینی هدف از وندی ویل( ١٩٩٧ ) و الیوت و مك گریگور ( ٢٠٠١ ) اقتباس شده است. این پرسشنامه چهار عامل-جهت گیری یادگیری، عملكرد-گرایشی، عملكرد-گریزی و بلاتكلیفی در جهت گیری هدف را ارزیابی می كند. جهت گیری یادگیری (مثل: از تكالیف دشوار لذّت می برم، زیرا می خواهم موضوع های جدید یاد بگیرم) به عنوان گرایش برای رشد خود به وسیلة اكتساب مهارتهای جدید، تبحریابی در موقعیتهای جدید و پیشرفت شایستگی های فردی تعریف می شود(گویه های ٢،٣،٧،١٢،١٩) جهت گیری عملكرد گرایشی( مثل: برای من مهم است كه در مقایسه با، دیگران دركلاس، كارهای خود را بهتر انجام دهم) تأكید بر كسب شایستگی و تأیید در نزد دیگران دارد(گویه های، ٦،١٤،١٧،٢٠،1) كسب قضاوت مطلوب دیگران نسبت به شخص ، زیربنای مهم این نوع جهت گیری است و جهت گیری عملكرد گریزی(مثل: ترجیح می دهم از موقعیت های كلاسی كه در آنها ممكن است عملكردی ضعیف داشته باشم دوری جویم) تأكید بر دوری جویی و اجتناب از ناشایستگی در نزد دیگران دارد(گویه های ٤،١٠،١١،١٣،١٥ ) افراد دارای این جهت گیری از قضاوت نامطلوب دیگران گریزان هستند. بلاتكلیفی در جهت گیری هدف(مثل: در انتخاب هدفم از درس خواندن دچار تردید و سردرگمی شده ام) به شك و تردیدها، ابهامات و دودلی های فراگیران نسبت به ارزش فعالیت و تكلیف در موقعیت های آموزشی اشاره می كند (گویه های ٥،٨،٩،١٦،١٨). نمره گذاری پرسشنامه به شکل مقیاس لیکرت و از صفر تا 4 نمره دریافت می نماید. برای تعیین روایی سازه این ابزار از تحلیل عاملی به روش مؤلفه های اصلی همراه با چرخش واریماكس استفاده شده است. در تحلیل داده های پرسشنامه جهت گیری هدف در این مطالعه مقدار ضریب KMO (شاخص کفایت نمونه گیری) و آزمون كرویت بارتلت نشان از وجود شواهد كافی برای اجرای روش تحلیل عاملی دارد(الیوت و چرچ، ١٩٩٧ ، الیوت و مك گریگور، ٢٠٠١ ).

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: