مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پروپوزال تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی

پروپوزال تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی

هدف از این پروپوزال تبیین الگوی اخلاق حرفه‌ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۱۰۱
حجم ۷۲۶ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی،علوم تربیتی واجتماعی

توضیحات کامل

در طرح تحقیق آمیخته اکتشافی این تحقیق ابتدا از طریق روش تحقیق کیفی اطلاعات مورد نیاز در مورد تدوین الگوی مفهومی اخلاق حرفه ای گردآوری شده و روابط علی و همچنین شرایط زمینه ای آنان مشخص شده است. این شناخت اولیه امکان صورت بندی فرضیه ها و چگونگی تاثیر و تاٌثرات متغیرهای الگوی اخلاق حرفه ای را فراهم می کند. به عبارت دیگر روش شناسی کیفی به پژوهشگر اجازه می دهد تا مبانی نظری را از  ویژگیهای عمومی یا کلی یک موضوع که همزمان ریشه در مشاهدات یا داده های تجربی دارد ارائه دهد.

بنابراین در این تحقیق در مرحله طراحی الگو با استفاده از راهبرد پژوهش کیفی و روش داده بنیاد پدیده اخلاق حرفه ای مورد موشکافی دقیق قرار گرفته و الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی در قالب تبیین شرایط علی،مقوله یا پدیده اصلی، شرایط زمینه ای، شرایط واسطه ای ،راهبردها و در نهایت پیامدهای اخلاق حرفه ای تعیین می شوند. 

در روش تحلیل  داده های کیفی از روش کدگذاری باز، تولید مفاهیم اولیه، تولید مقوله های عمده، کدگذاری محوری و ارتباط علی بین مقوله ها، تعیین مقوله های فرآیندی، زمینه ای و فرآیندی کدگذاری گزینشی و انتخاب و تعیین مقوله هسته محوری استفاده شد. پس از این مرحله محقق به منظور آزمودن مدل تدوین شده با استفاده از روشهای تحقیق کمی یعنی تحلیل مسیر، داده های حاصل از مرحله کیفی  را آزمون کرده و اعتبار مدل مفهومی پژوهش را مورد سنجش قرار  می دهد.

 دلیل بکارگیری روشهای کیفی وجود ضعف در پیشینه نظری و تجربی تحقیق و نیز عدم اجماع محققین نسبت به معیارهای اخلاق حرفه ای بارویکرد اسلامی و همچنین عدم وجود الگوی مناسب در این زمینه می باشد. در مرحله آزمون الگو، صحت معیارهای شناسایی شده ارزیابی می شود و چگونگی ارتباط میان آنها از طریق طرح پژوهش همبستگی از نوع مدل تحلیل مسیر مورد بررسی قرار می گیرد.

 تحلیل مسیر که برای نخستین بار توسط سوول رایت  (۱۹۹۴) توسعه یافت گسترش روشهای رگرسیون، و در حقیقت، کاربرد رگرسیون چند متغیری در ارتباط با تدوین بارز مدل های علی است. هدف آن به دست دادن برآوردهای کمی روابط علی بین مجموعه ای از متغیرهاست. روابط بین متغیرها در یک جهت جریان می یابد و به عنوان مسیرهای متمایزی در نظر گرفته می شود. مفاهیم تحلیل مسیر در بهترین صورت از طریق ویژگی عمده آن یعنی نمودار مسیر که پیوندهای علی احتمالی بین متغیرها را آشکار می سازد، تبیین می شود.

فهرست مطالب

فصل اول:کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه    ۲
۱-۲- بیان مسئله    ۳
۱-۳- اهمیت وضرورت پژوهش    ۱۰
۱-۴-اهداف تحقیق    ۱۳
۱-۴-۱- هدف اصلی    ۱۳
۱-۴-۲- اهدف فرعی    ۱۳
۱-۵- سوالات پژوهش    ۱۳
۱-۶- تعریف های نظری و عملیاتی    ۱۴

۳-۱- مراحل انجام تحقیق
۳-۲-روش تحقیق
۳-۳- نظریه داده بنیان یا نظریه برخاسته از داده ها
۳-۴-جامعه و نمونه آماری تحقیق
۳-۴-۱-جامعه و نمونه آماری بخش کیفی تحقیق(برای تدوین مدل نظریه داده بنیاد):
۳-۴-۲-جامعه ونمونه آماری بخش کمی(روش دلفی یا پنل خبرگان)
۳-۴-۳-جامعه و نمونه آماری بخش کمی (تحلیل عاملی تاییدی و تحلیل مسیر) تحقیق:
۳-۵-ابزار گردآوری داده ها
۳-۵-۱-ابزار گردآوری داده ها در بخش کیفی
۳-۵-۲-ابزار گردآوری داده ها در بخش کمی
۳-۶-روایی و پایایی ابزارهای پژوهش
۳-۶-۱-پایایی (قابلیت اعتماد) ابزار کیفی(مصاحبه)
۳-۶-۱-۱-محاسبه پایایی بازآزمون
۳-۶-۱-۲-محاسبه پایایی بین دو کُدگذار
۳-۶-۲-بررسی  روایی و پایایی ابزار اندازه گیری در اجرای اولیه
۳-۷-روش تحلیل داده ها
۳-۷-۱-تحلیل داده ها در بخش کیفی
۳-۷-۲-روش تحلیل داده ها در بخش کمی
۳-۷-۲-۱-تحلیل عاملی تاییدی
۳-۷-۲-۲-تحلیل مسیر
۳-۷-۲-۳-شاخصهای برازش در مدل تحلیل مسیر    

منابع

توضیحات بیشتر و دانلود

صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: