مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پروژه کارآفرینی تولید آب میوه به روش صنعتی

پروژه کارآفرینی تولید آب میوه به روش صنعتی

دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل docx
حجم فایل 1.309 مگا بایت
تعداد صفحات 48
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

خلاصه طرح :

در این طرح به بررسی تولید آب میوه پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و … پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

1- 1 مقدمه :

معرفی محصول

مشخصات کلی محصول

آب میوه ها و نوشابه های گازدار حاصل از آن از نظر اجرا و عدم اجرای فرآیند شفاف سازی به دو نوع زلال (شفاف شده ) و کدر (پالپ شده) و از نظر میزان میوه طبیعی محتوی (آب میوه و یا پالپ ) به سه گروه ، آب میوه ، نکتار میوه ، و شربت میوه تقسیم می گردد . میزان میوه طبیعی محتوی در گروه آب میوه 100% ، در گروه نکتار بسته به نوع میوه بین 25 – 50 % و در گروه شربت میوه بین 6 – 30 % متغیر می باشد .

فاکتورهایی که برای طبقه بندی و تعریف بکار گرفته می شود متفاوت بوده و این تفاوت تا به امروز به وضوح مشخص نشده است . بدین سبب به نوشابه های شفاف ، آ ب میوه و به نوشابه های کدر ، نکتار گفته می شود .

معلوم است که بعضی از میوه ها (سیب ، انگور ، آلبالو) ، بسته به ویژگی طبیعی میوه و عادات مصرف به صورت شفاف و بعضی دیگر (هلو ، زردالو و پرتقال ) ، به صورت کدر مورد فرآیند قرار می گیرند . علی رغم کدر بودن ، از پرتقال آب میوه ، نکتار و شربت میوه نیز تهیه می شود . به صرف کدر بودن اطلاق کلمه نکتار در مورد تمامی آنها صحیح نبوده و سبب اشتباه می گردد همچنین با وجود شفاف بودن از آلبالو ، علاوه بر آب میوه ، نکتار و شربت میوه نیز تهیه می شود . بنابراین اطلاق کلمه آب میوه به صرف شفاف بودن آنها در مورد تامی شان درست نیست .

تفاوت بین آب میوه های شفاف و نوشابه های حاصل از آن با سایر نوشابه ها ، اجرای عمل پرس کردن و فرآیند شفاف سازی می باشد . پس از عمل شفاف سازی ، آب میوه معمولاٌ تغلیظ می شود . هنگام رقیق کردن کنسانتره با توجه به میزان آب اضافه شده ، آب میوه ، نکتار و یا شربت بدست می آید . در مورد نکتار و شربت میوه اکثراٌ شکر و اسید نیز اضافه می گردد .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: