مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پروژه کارآفرینی خدمات بینایی سنجی

پروژه کارآفرینی خدمات بینایی سنجی

دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل docx
حجم فایل 419 کیلو بایت
تعداد صفحات 36
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

1- 1 مقدمه :

بینائی سنجی همان علم مراقبت های بینائی است. درس خوانده های این رشته به عنوان مراقبین اولیه بهداشت چشم مسوولیت خفظ و سلامت بینائی را به عهده دارند.

چشم از اعضای کوچک بدن است اما اختلالات و عوارض آن بسیار گسترده و پیچیده است بطوری که نیازمند تجهیزات و دستگاه های مدرن است. دقت و حوصله فراوان برای مداوای یک بیمار چشمی حرف اول را می زند. طول دوره رشته بینائی سنجی 4 الی 5/4 سال است و دروس آن به صورت نظری عملی و کارآموزی ارائه می شود.

1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

خدمات بینایی سنجی چشم پزشکی فروش مواد و لوازم چشم پزشکی

عدم معلولیت در دست ها و همچنین داشتن دید طبیعی و کارآمد و عدم هرگونه مشکل حاد در هر یک از چشم ها می تواند از عوامل مهم موفقیت به شمار آید.

ضریب دروس دبیرستان برای درس زیست 4 و درس فیزیک و شیمی و ریاضی 2 می باشد که از بین این دروس زیست شناسی و فیزیک حائز اهمیت است.

این رشته در حال حاضر فقط در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می گردد و دوره های کارشناسی ارشد و دکتری آن در داخل کشور موجود نیست این رشته در دوره کارشناسی دارای گرایش خاصی نیست و بصورت عمومی ارائه می شود.

از میان رشته های مختلف طب عرب که بیش از دیگر رشته ها مورد توجه قرار گرفته چشم پزشکی بوده است. دانش چشم پزشکی در میان رومیان و یونانیان چندان پیشرفته نبود، اعراب تجربه های این دو ملت را-که خالی از اشتباه هم نبود-گرفتند و آن را تکمیل و تصحیح نمودند.

از لحاظ منزلت، چشم پزشکی در زمان جالینوس حرفه پیش پا افتاده و کم ارزشی بود در حالی که در تمدن اسلامی چشم پزشکی منزلت خاصی یافت تا جایی که در دربار حکومتی خلفای اسلامی مقامی خاص را به خود اختصاص داد. از این رو پس از این زمان شاهد موفقیتهای مختلف در زمینه دانش چشم پزشکی هستیم. این پیشرفت ها به ویژه در شناخت و وصف برخی از نارسائیهای چشم و عمل جراحی آن مشهود است. در ضمن شناختی که در علم نور از چگونگی بینایی به دست آمد در دانش چشم پزشکی تاثیر به سزایی به جا نهاد. مسلمانان نظریه بینایی مورد پذیرش یونانیان را دگرگون کردند؛زیرا فیلسوفان طبیعی یونان در زمان بقراط و پیش از وی، بینایی را در نتیجه ی انتشار اشعه نوری که از چشم ساطع می شد می دانستند و معتقد بودند که این اشعه پس از برجورد به اشیاءدوباره به چشم بیننده باز می گردد. و تصویر آن شیء را برای شخص مجسم مینماید. اما ابن هیثم و محمد زکریای رازی این نظریه را نادرست دانستند. و ثابت نمودند که از اجسام اشعه نوری به چشم می رسد و از چشم اشعه ای صادر نمی شود. کمال الدین فارسی بعد ها در این زمینه پژوهش های ارزشمندی انجام داد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: