مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پروژه کارآفرینی پرورش قارچ خوراکی

دسته بندی :آزمون ارشد محمد 39

پروژه کارآفرینی پرورش قارچ خوراکی

دسته بندی آزمون ارشد
فرمت فایل docx
حجم فایل 444 کیلو بایت
تعداد صفحات 44
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

خلاصه طرح :

در این طرح به بررسی پرورش قارچ خوراکی از دیدگاه کارآفرینی پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و … پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

تحقیق کارآفرینی پرورش قارچ :

1 – شرح کسب و کار :

تولید قارچ خوراکی ، به روش کاشت پرورش قارچ ای ، امروزه قارچ یکی از مواد مصرفی خانواده های ایرانی است ، در این طرح هدف پرورش و تولید قارچهای خوراکی و ارائه روزانه به بازار مصرف است ، شکل کسب و کار به صورت کارگاه تولیدی مواد غذایی روزانه است و نوع کسب کار از نوع کشاورزی و تولیدی است ، نوع محصولات این طرح انواع و اقسام قارچ های خوراکی میباشد .

از جنبه های منحصر به فرد و خصوصیات ویژه این طرح می توان به تولید چند نوع از قارچهای خوراکی اشاره نمود .

2 – امکان سنجی :

ارزش موضوع :

این طرح همانگونه که اشاره شد یکی از مواد مصرفی خانواده های میباشد و تولید محصولی که به لحاظ بهداشتی از درجه کیفی مناسبی برخوردار باشد و همچنین به لحاظ بسته بندی قابل قبول باشد می تواند نظر بازار مصرف با به خود جلب نماید .

بازار هدف :

بازار هدف در این طرح قشر عامه مردم در جامعه میباشد ولی میتوان با برنامه ریزی و استفاده از روش های بازاریابی مناسب بازار های مصرف کلی را مورد توجه قرار داد.

در این طرح پرورش قارچ بصورت تولید روزانه و بسته بندی روزانه و ارائه محصول در بازار بصورت روزانه خواهد بود و با استفاده از کانال های توزیع محصول در سطح منطقه و یا از طریق نمایندگی های فروش اقدام به فروش و کسب درآمد خواهد شد ، تفاوتی که این طرح با سایر طرح های مشابه خواهد داشت در این است که در این طرح از چندین نوع قارچ خوراکی مختلف برای تولید استفاده خواهد شد و نوع بسته بندی و کیفیت محصول و درجه بهداشتی می تواند سایر موارد متفاوت با طرح های مشابه باشد .

موانع ورود :

از موانع ورود به بازار در این طرح تعداد زیاد رقبا و کسب بازار مصرف میباشد ، با توجه به قدمت برخیب از شرکت های تولید کننده ، جذب مشتری کاری بسیار دشوار است ولی کیفیت عاملی است که می تواند بازار مصرف را جذب نماید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: