مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پروژه کارآفرینی کارگاه تولید ظروف شیشه ای

پروژه کارآفرینی کارگاه تولید ظروف شیشه ای

دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل docx
حجم فایل 613 کیلو بایت
تعداد صفحات 36
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

خلاصه طرح :

در این طرح به بررسی تولید ظروف شیشه ای پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و … پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

مقدمه :

هر محصول ویژگیها و مشخصات خاصی دارد که پیش از هر گونه بررسی فنی، مالی و اقتصادی طرح، لازم است این خصوصیات به درستی شناخته شوند. شناخت صحیحی از مشخصات و انواع مختلف محصول، بدون تردید، راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیریهای لازم در انتخاب روش و عملیات تولید و محاسبات بعدی مورد نیاز خواهد بود.

در این ارتباط یکی از موثرترین روشهای قابل استفاده، به کارگیری استانداردهای مدون ملی و جهانی هر یک از محصولات می باشد. علاوه بر این جهت بررسی بازار لازم است تا شماره تعرفه گمرکی محصولات نیز مشخص گردد تا درباره روند واردات و صادرات محصول و مقررات آن شناخت لازم حاصل شود.

استفاده از ظروف شیشه ای به قرنها قبل می رسد. یکی از قدیمی ترین نشانه ها از شهر تورنا به دست آمده است. روش به کار برده شده در قدیم ، احتمالاً استفاده از شن و یک قلی ا بوده است . تقر یباً در 600 سال قبل از میلاد مسیح ، مصریان وسایل بسیار زیادی از این ماده ساخته اند. ساختن شیشه پنجره 270 سال بعد از میلاد شروع شده است . به همین ترتیب گسترش صنایع شیشه و شیشه گری را تا زمان حال داریم . حدوداً از قرن 15 ، استفاده شیشه به عنوان محافظی برای انسان مطرح شده است . این کار را در کشورهای آلمان، انگلیس و فرانسه انجام می داده اند. تولید شیشه پنجره که همان شیشه تخت می باشد ، با استفاده از استوانه دوار از سال 1688 به بعد در فرانسه رواج یافت. تولید شیشه در ایران به صورت دستی از سالهای دور معمول بوده است ؛ ولی تولید به روش اتوماتیک از دهه 40 به بعد می باشد. کارخانجات فعال در این زمینه شیشه و گاز قزوین، آبگینه، همدان، مینا و چند کارگاه و کارخانه دیگر می باشند.

با توجه به نیاز مبرم اقشار مختلف جامعه به استفاده از شیشه و ظروف شیشه ای و این که برنامه ریزی صحیح و مجتم ع در مورد چگونگی بهره برداری از منابع موجود در کشور برای ساخت و تولید این کالا مورد نیاز می باشد، اقدام به تهیه و تدوین این طرح برای کارگاههای تولید ظروف شیشه ای نمودیم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: