مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پروژه کارآفرینی کافی نت

پروژه کارآفرینی کافی نت

دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل docx
حجم فایل 276 کیلو بایت
تعداد صفحات 34
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

کار آفرینی کافی نت :

مقدمه :

برای راه‌اندازی یك كافی‌نت پس از پیدا كردن یك مغازه مناسب و در دسترس و گرفتن مجوز‌های لازم باید تعدادی كامپیوتر خریداری نمود. اصلاً لازم نیست كه مونیتور فلات یا بزرگ تهیه كنیم. مونیتورها می‌توانند دست‌دوم و حتی مدل‌های قدیمی باشند…

یكی از شغل‌هایی كه این روزها نسبتاً باب شده است راه‌اندازی یك كافی‌نت درست و حسابی است.احتمالاً می‌دانید كه كافی‌نت محلی است كه در آن چندین دستگاه كامپیوتر متصل به اینترنت وجود دارد كه برای مراجعه‌كنندگان امكان استفاده از این خدمات را فراهم می‌كند. البته این روزها اغلب استفاده‌كنندگان از اینترنت معمولاً در خانه یا محل كارشان چنین امكانی را دارند و كمتر سراغ كافی‌نت می‌روند، هرچند كه با وجود همین وضعیت، مشتریان كافی‌نت‌ها نیز كم نیستند.

البته گسترش كافی‌نت‌ها در شهر‌های كوچك بسیار زیادتر است. در عین حال فقط تهران وضعیت متفاوتی دارد كه تعداد كافی‌نت‌ها در آن كم است و به جز تهران در دیگر شهرها تقریباً در اغلب خیابان‌های مركزی شهر حداقل چند كافی‌نت شلوغ می‌توان پیدا كرد.

تاریخچه کافی نت :

تاریخچه پیدایش سیستم های رایانه ای

بشر تا کنون دست به اختراع وسایل گوناگونی زده است که کدام از آن ها به طریقی زندگی را برایش سهل و آسان کرده اند. روند تکامل هر یک از این اختراعات تقریبا منحصر بفرد بوده است، اما در این میان عجیب ترین روند تکاملی مربوط به رایانه هاست. چنانچه بخواهیم از نسل های آغازین صحبت کنیم چرتکه ساخت چینی ها اولین قدم در راه پر فراز و نشیب اختراع رایانه است. پس از اختراع آن بتدریج و با استفاده از وسایل شمارشی مشابه بشر تنها به رفع نیاز های شمارشی خود می پرداخت. این روند تا اختراع وسایل جانبی دیگری نظیر چرخ بافندگی خودکار ژاکار (1808) ادامه یافت. اگر بخواهیم تنها رایانه های الکترونیکی را مد نظر قرار بدهیم 5 نسل گوناگون از ابتدای پیدایش اینگونه سیستم ها تا کنون وجود داشته اند که هر کدام را به اختصار معرفی می کنیم:

نسل اول: که با اختراع ASCC توسط پروفسور هوارد آیکن در سال 1937 شروع شد. این روند با با ساخت Eniac Edvac Edsac و بالاخره Univac ادامه یافت. آخرین کامپیوتر نسل اولی همین Univac بود که در سال 1954 توسط کمپانی IBM ارائه شد. از ویژگی کامپیوتر های نسل اولی می توان به استفاده از لامپ های خلاء و محدودیت انجام تنها یک سلسله عملیات در یکی از واحد های ورودی، خروجی اشاره کرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: