مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پژوهش در مورد آموزش ریاضی

دسته بندی :ریاضی مدیریت 23

تفكر درباره میزان توانایی افراد برای یادگیری چیزی نیست اما بسیاری یافته های پژوهشی جدید نشان داده اند توانایی ارتباط دادن اطلاعات جدید با دانش پیشین برای یادگرفتن حیاتی است

دسته بندی ریاضی
فرمت فایل doc
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات 14
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

پژوهش در مورد آموزش ریاضی

مقدمه :
تفكر درباره میزان توانایی افراد برای یادگیری چیزی نیست . اما بسیاری یافته های پژوهشی جدید نشان داده اند توانایی ارتباط دادن اطلاعات جدید با دانش پیشین برای یادگرفتن حیاتی است . درك و فهم و یادسپاری یا یادگیری موضوعی كه كاملا ناد آشناست امكان پذیر نیست . برای درك و فهم تكلیفی كه در دست است . داشتن مقداری دانش پیشین ضروری است . امنا داشتن دانش پیش نیاز هم برای اطمینان از رسیدن به نتایج مناسب كافی نیست . بلكه افراد باید دانش پیشین خود را فعال كنند تا بتوانند از آن برای درك و فهم و یادگیری استفاده كنند. پژوهش نشان می دهد دانش آموزان همیشه هم نمی توانند بین مواد جدیدی كه آموزش می بینند و آنچه پیشض تر می دانند ، ارتباط بر قرار كنند . همچنین ، وقتی معلمان ره دانش پیشین یادگیرنده توجه جدی می كنند و آنرا به مثابة نقطة آغازین آموزش به كار می روند ، یادگیری ارتقا می یابد .
در كلاس درس
معلمان می توانند به دانش آموزان برای فعال كردندانش پیشین كمك كنند تا آن را برای انجام تكلیفی كه در دست دارند ، به كار ببرند ، این كار به شیوه های متعددی قابل انجام است :
• برای اطمینان از آن دانش آموزان پیشین ضروری را دارند و نیز برای فعال كردن آن ، معلمان می توانند محتوای درس را قبل از تدریس به بحث بگذارند .
• اغلب، دانش پیشین دانش آموزان كامل نیست یاباورهای نادرست و بدفهمی های بارزی در آن وجود دارد . بنابراین برای معلمان ، تنها دانتن این كه دانش سآموزان بایددانشی در بارة موضوعی كه ارائه می شود داشته باشند ، كافی نیست ، بلكه لازم است ، به تفصیل دانش پیشین دانش آموزان را بررسی كنند تا باورهای نادرست و بدفهمی ها را بشناسند .
• امكان دارد معلمان نیاز داشته باشند ه عقب برگردند تا مواد پیش نیاز فهم را فراهم آورند ، یا از دانش آموزان بخواهند برای آماده شدن كارهایی را انجام دهند .
• معلمان می توانند به شیوه ای سؤال بپرسند كه به دانش آموزانكمك كند بین آنچه می خوانند آنچه پیش تر می دانستند ، ارتباطی بیابند .
• معلمان تأثیرگذار می توانند برای برقراری ارتباطات و فهم روابط به دانش آموزان كمك كنند . آنان می تواننداین كار را از طریق تهیة الگو یا چارچوبی انجام دهند كه دانش آموزان را قادر برای بهبود عملكرد ، آن را به مثابه تكیه گاهی تلاش هایشان به كار گیرند .

اهداف فصل
1- كسب آگاهی دربارة چیستی یادگیری از طریق همیاری ،
2- آشنایی با ساختار یادگیری از طریق همیاری،
3- آشنایی را رش های یادگیری از طریق همیاری ،
4- تبیین مزیت های استفاده از گروه های همیار در بادگیری ،
5- مقایسة یادگیری از طریق همیاری و یادگیری تسلط یاب ،

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: