مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پیشینه و مبانی نظری ارزیابی متوازن

دسته بندی :حقوق مدیریت 13

پیشینه و مبانی نظری ارزیابی متوازن

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 532-1- مقدمه 9 2-2- ارزیابی عملکرد 11 2-2-1- معیارهای مالی سنتی ارزیابی عملکرد 13 2-2-2- مشکلات معیارهای مالی سنتی 13 2-3- روش ارزیابی متوازن. 14 2-4- چهار منظر ارزیابی متوازن 16 2-4-1- منظر مالی 16 2-4-2- منظر مشتری 17 2-4-3- منظر فرایندهای درون سازمانی 18 2-4-4- منظر یادگیری و رشد 19 2-1- ضرورت وجود ارزیابی متوازن 20 2-2- ویژگیهای عمده ارزیابی متوازن 24 2-6-1- توازن بین عوامل داخلی…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: